{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Chefen er fyret - hvad sker der nu? {{forumTopicSubject}}

Arbejder i en Bistro i Kvickly.

Lige nu holder jeg 7 ugers fri pga. ombygning. Det hele blev revet ned og skal bygges op igen. Dvs. heller ingen løn i 7 uger, overhovet.

Til vores store lettelse da vi lukkede for et par uger siden, var ingen af os fyret. Puha, for vi er en del ungarbejdere, og vi elsker alle vores job og hinanden så det var dejligt.

Nu er vi så halvvejs i ferieperioden, og jeg får en opringning da jeg er ude i stalden. Det er Susanne, en fuldtidsarbejder, hun er bare så flink. Jubii tænker jeg da hun siger det er hende, måske har hun en dato på hvornår jeg skal møe på arbejde igen.

Men til min store forskrækkelse, fortæller hun at Keld er blevet fyret. Hvad siger jeg, forstod intet. Ja, Keld var altså blevet fyret.

Keld er chefen/bossen for alle os i Bistroen. Chefen af Kvickly er ikke ham vi har noget med, og heller ikke ham jeg var til jobsamtale hos, nej nede i Bistroen er det Keld der er vors chef.

Så nu er der personalemøde på Kvicklychefens kontor d. 26. oktober.. er spændt på hvad der sker.. skal vi måske ikke have det samme mad mere, så vi behøver ikke en kok? Har Keld lavet noget han ikke må? Er der flere der skal fyres?

Hmm, det er rigtig mærkeligt at tænke på.. ingen Keld?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chefen er fyret - hvad sker der nu?
Kommentér på:
Chefen er fyret - hvad sker der nu?

Annonce