{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor må jeg ride?
  • Janne T
    Janne T Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 27 Følgere: 24 Svar: 63
    #1   7. jul 2012 En strand med offentlig vej må altid befærdes med samme regler som ja, offentlig vej smiley

    Strand uden offentlig vej er ikke lovlig at færdes på til hest i højsæsonen - har dog personligt ingen skrubler med at gøre det, da der altid er flest mennesker på strandene med offentlig vej - så det er faktisk her det forekommer mig mest uhensigtsmæssigt at ride.

    Hvad angår de små stier er der ofte skiltet med hvad man må og ikke må smiley

    Klitter tror jeg ikke man må ride i, mange steder må man slet ikke gå i dem smiley

    Vejene med sommerhuse er ofte private veje, forstået på den måde at de tilhører sommerhusejerne og IKKE er offentlige, dog tror jeg man vil bringe meget glæde ved at ride på disse veje og lade børn klappe og kæle hesten og så længe man tager hensyn tror jeg kun det vil bringe godt med sig.


  • #2   7. jul 2012 Tror ikke du må ride ved Hasmark strand... Der er jo rigtig mange mennesker for tiden.. Haha jeg var faktisk til fest i et sommerhus ved Hasmark strand for et par dage siden. smiley

  • #3   7. jul 2012 Mange tak for hjælpen!

Kommentér på:
Hvor må jeg ride?

Annonce