{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
618 visninger | Oprettet:

Hårtab? {{forumTopicSubject}}

Godmorgen.

Var lige ude hos Livmoder og vande hende. Da jeg tager fat i hendes manke for at nusse hende river jeg en stor tot hår af. Jeg undrer mig, jeg greb nemlig ikke hårdt fat, så jeg prøver at tage fat andre steder i manen, men det er kun i et område på 4-5 cm håret falder ud.
Hvad i alverden kan det være? Hun har det helt som hun plejer og spiser, drikker osv. Intet at se. Jeg vil ikke ringe til vagtdyrlægen hvis det ikke er noget alvorligt (hvilket jeg ikke tror), så spørger lige her inde.
Sorry stave-gramma fejl, er lidt groggy da det jo stadig er tidlig morgen.

Hilsen -


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hårtab?
  • #1   8. jul 2012 Har hørt at nogen heste kan have en gen fejl hvor de nogen steder på manen og halen taber hårene utrolig let.
    Jeg ved ingenting om det da jeg kun overhørte en dyrlæge tale om det.. smiley


  • #2   8. jul 2012 Nææ, men nogle heste og ponyer har det lige som mænd de taber håret med alderen..eller har sparsomt med man og hale.

  • #3   8. jul 2012 Okay, takker for svar, tænkte først at det kunne være mider eller lignende, men der var intet at se i bunden og roden på hårene så fin ud. Vil lige søge lidt på det. Tror vi ringer til dyrlægen i morgen for at høre om han kender til det.

  • #4   8. jul 2012 Ja dyrelægen kan nok give dig det meste kompetente svar smiley

    Hehe, måtte lige trække på smilebåndet over din hests navn smiley Lidt off topic, jeg ved det, men må man spørge hvordan du er kommet på den skal hedde Livmoder? smiley


  • #5   8. jul 2012 Jeg studere sexolog, har altid været fascineret af kvindens anatomi, og så synes jeg det er meget sjovt at kalde mine dyr noget lidt eksotisk. smiley
    Folk kommentere tit at mine dyr har nogle skøre navne, men så længe det kan få dem til at smile er det jo fint smiley Der er så desværre også nogle der bliver stødt og fornærmede over mine dyrs navne, hvilket jeg ikke forstår. Personligt synes jeg det er smukke navne.


  • #7   8. jul 2012 Ah, okay smiley Stødte ligefrem? Smukke ved jeg ikke om jeg synes de er som navne, men det er da ikke ord man ikke har hørt før og dyrene er vidst ligeglade hvad de hedder smiley Det var da også kedeligt hvis alle heste hed Blackie eller Plet smiley

Kommentér på:
Hårtab?

Annonce