{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Hvad bruger i jeres sommerferie på med hesten? {{forumTopicSubject}}

Får i redet nogle ture til stranden?
Kommer i skoven?
Skal i på ridelejr?

Eller hvad laver i med jeres heste nu hvor i har lidt ekstra tid til det hele :-)?

Selv har jeg haft sommerferie i 3 måneder, så jeg ved ikke rigtig hvad jeg laver ud over det sædvanlige x). prøver at få redet 5-6 gange om ugen, + at jeg hjælper til med træningen af en travhest. I næste uge (og forhåbentlig flere gange derefter!) skal jeg på Aalborg væddeløbsbane med min egen, for at få hende prøvet af. Er virkelig spændt på det, tror hun kommer til at ELSKE at kunne strække helt ud i en god galop :-D!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad bruger i jeres sommerferie på med hesten?
  • #1   11. jul 2012 Jeg havde jo tænkt de sidste par måneder før skolestop: "Soooommerferie = godt vejr = glade heste + glad mig". Meeen dårligt vejr = negativ hest -.-

    Men jeg har været ved stranden som det også ses på mit profilbillede <------ smiley
    Træner også en del jordtræning samt rider nogle lange ture smiley


  • #2   11. jul 2012 Nu har jeg egentlig ikke sommerferie, er lige blevet student, så har faktisk sabbatår;)

    - men lidt ekstra tid er der da blevet til de to tosser, jeg træner egentlig ikke noget nyt som sådan, jeg rider mere nogle lange dejlige ture, de dage hvor vejret er godt xD


  • #3   11. jul 2012 jeg ville rigtig gerne en tur til stranden med min men synes ikke rigtig vejret er til det smiley men jeg rider fuldstændig som jeg plejer smiley

  • #4   11. jul 2012 pt, er jeg ved at lære hende hvad hjælperne betyder, skabe en ramme og noget balance, og så får jeg forhåbenlig noget mere at arbejde med efter mit næste kursus med min underviser , så tager vi 4 uger med det og så er der kursus igen ... og sådan kører den langtid frem

  • #5   11. jul 2012 jeg er igang med at køre ponyen til, så jeg kan køre nogle ture. ellers rider jeg bare en masse ture og træner tricks.(-:

  • #7   11. jul 2012 Intel videre har jeg trænet i min ponys ulemper, været på stranden og øvet lidt dressuer regner snart med at begynde at springe igen ...

  • #9   11. jul 2012 Min er sendt på sommerferie, i første omgang indtil første august. Så skal hun tjekkes om hun er i orden, er hun det skal hun ind og ligeså stille forberedes til at skulle i gang, er hun ikke skal hun nok lige gå en måneds tid endnu.

    Så vi hygger bare lidt et par dage i ugen, hvor hun kommer med op i stalden. Ellers går hun bare og hygger sig med et par andre heste på græsset og har gjort det siden starten af juni smiley


  • #10   11. jul 2012 Lige pt. Prøver jeg at finde ud af hvorfor min pony nikker med hovedet (headshaker). Dette håber jeg meget snart vi har klaret, derefter står den på lang genoptræning smiley puha, er ved at savne at ride nu hvor hun har stået siden marts smiley

Kommentér på:
Hvad bruger i jeres sommerferie på med hesten?

Annonce