{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Dækkener hvad skal jeg bruge? (Bucas) {{forumTopicSubject}}

Hej Alle,

Jeg har fået mulighed for at købe alle Bucas-dækkenerne meget billigt: Problemet er, at da vi helt blanke nybegynder pony-ejere, så jeg er faktisk ikke helt sikker på, hvad vi får brug for. Ved ikke om jeg får lige den muligheden igen senere, så ville have alt hvad vi får brug for.

Nogen, der har et godt bud?

http://www.bucas.com/products/turnout-rugs/multi-power/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækkener hvad skal jeg bruge? (Bucas)
  • #1   14. jul 2012 En god ting er at finde ud af om hesten kan passe dem. Da dækner kan være for små/for store osv... eller bare have en meget ringe pas form.

  • #2   14. jul 2012 Et regndækken, overgangs og et vinterdækken så er du dækket godt ind og hvis de er rigtig billig så køb flere af samme slags så du har hvis de går i stykker smiley

  • #3   14. jul 2012 Et regndækken uden fyld, et overgangsdækken 150-200 g. fyld og et vinterdækken på ca. 400 g. fyld smiley Evt. et stalddækken til hvis hesten skal stå inde pga skade, eller de andre dækkener bliver våde eller lign.. smiley


  • #4   14. jul 2012 Jeg har haft lånt et, som lå rigtigt fint, så jeg er ret sikker på pasform og str.:

    Bucas har bare flere kombinationsprodukter forskelllige serier, så jeg er vældig i tvivl om, hvad der supplerer hinanden. Er selv mest på et Multi Power og et Smartex Turnout Extra? Er det helt dumt?


  • #5   14. jul 2012 Det er svært at sige, når man ikke ved hvor meget din pony fryser, om den ødelægger dækkener hurtigt, om den skal klippes osv.

    Min hest er ikke klippet og fryser ikke ret meget, men går med dækken om vinteren, for at undgå vinterpels. Jeg har to regndækkener uden fyld, et underdækken på 200 gram (til at ligge under et regndækken, og på den måde bruges som overgangsdækken eller under et vinterdækken når det er koldt), et vinterdækken på 350 gram og et på 400 gram.

    Jeg vil råde dig til at købe et regndækken uden fyld/med fleece, et overgangsdækken (150-200 gram) eller et underdækken af samme tykkelse og et vinterdækken (250-400 gram). Så har du et fornuftigt 'begynder-sæt', og kan altid købe ekstra med tiden, så du fx har vinterdækkener af forskellig tykkelse osv.

    Hvis de er rigtig billige, og I har pengene til det, ville jeg fx købe 2 regndækkener, et underdækken på 100/150 gram, et vinterdækken på 200/250 gram, 300/350 gram og 400 gram.

    Når din hest går med dækken, så hav ALTID 500-1000 kr liggende til at købe ekstra dækkener for, hvis de går i stykker, og du ikke har noget ekstra liggende. Hvis du fx køber dem jeg har foreslået, kan du dog 'sætte dem sammen', så hvis dit 300/350 gram dækken er i stykker, kan du lægge 100/150 gram underdækken under 200/250 gram dækken, indtil du får købt en nyt osv.


  • #6   14. jul 2012 Multi power er ret smart, har selv haft det fra Rambo og har et fra hooks nu smiley

    Deri har du så et regndækken og et overgangsdækken, så det passer fint med et vinterdækken udover smiley


Kommentér på:
Dækkener hvad skal jeg bruge? (Bucas)

Annonce