Hej alle.Jeg står med en hingst jeg skal købe og jeg ved ikke hvad jeg skal give ham af foder? Han er shagya araber og han er 4 årHvad ville i give en hest som ham som ikke er alt for dyrt?Knusser
Foder er en stor jungel
Ja det er det og det er derfor jeg søger gode råd og vejledning
Jeg synes du skal prøve at kontakte din nærmest foder ting,og spørg.Equasana er godt,de laver også foder planer.
Det vil jeg gøre! hvor køber du dit foder, evt link??
Min får om vinteren :500gr.Roepiller500gr.FiberpillerHorseLux EasyOg vis han taber sig får han noget olie Her om sommeren for han bare et vitamin og mineral produkt.Og så går han på døgn fold midt i en skov,så der er græs.Vis der self.ikke er mere græs får de wrap ind Men synes værdig fald du skal give ham alt det hø/wrap han kan spise
Ja han får massere af hø så meget så ha ikke kan æde mere!
Super,synes det er vigtigt Ved du hvad han har fået før hen?
nej men finder jeg snart ud af! men fiberpiller er det noget jeg kan bruge som fuldfoder så han ikke skal hen og have alt muligt ved siden af?
Der er ikke alle de nødevendig vitamin og mineraler som han skal have.Min unghest som du kan se,Daisy jeg havde.Hun fik masser af hø og Equsana Rocky. Et rigtig godt produkt, til heste med temp hehe
Hvor meget fik hun af det?? og hvor lang tid holdte en sæk til hende??
Købte 2sækker om måneden til hende det er det her: http://www.landogfritid.dk/p/919/equsana-rocky-20-kg Hun fik 1kg om dagen.
Okay hmm tror jeg vil prøve:Roepillermassere af høog equsana rocky¨hvordan lyder det i dine øre?
Det lyder som en god ide.Og vis han taber sig så olie eller Fiberpiller Kom enlig med billeder af ham
ja det vil jeg så prøve Kan du så ikke lige skrive en pb??
Zalvaro er 3 år og næsten lige blevet kastreret. Han fårHorselux plus Horselux lucerneHorselux FiberpillerBygWrapJeg kan rigtig godt lidt Horseluxprodukterne. Ikke så meget stivelse og godt med olie. Lucernen er ren luksus og behøves ikke. Fiberpillerne kan jeg anbefale, du kan nemt styre din hests vægt, og de feder godt til en ung hingst som din
Okay kunne være man skulle prøve det hvis det andet ikke holder
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind
Hej Hg :) Nu er det sådan at jeg skal have hest !:) Det er jeg selvfølgelig mega glad og taknemmelig for! :) Men jeg ved jo også godt, at det kræver både tid...
Hjælp min pony, har åbenbart spist sand så han skal have loppefrøskaller, men han gider ikke spise det. Jeg har prøvet at give ham det i klid, mash og foder....
Kan det virkelig passe, at det skal koste en bondegård, at ha' hest opstaldet i kolding området?? Enten er det fuldstændig selvpasser til 1000 kr. pr. boks...
Kopieret fra Facebook. Sanne Olafsson Hjælp!!!! Alle mine dejlige, dygtige ryttere, hvad tænker i på i øjeblikket! De fleste af de heste jeg i øjeblikket...