{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Flette pandelok {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Opdagde en ret sur status på facebook, hvor der er en der altså ikke syntes man kan starte pony EM uden at flette pandelokken på sin pony. Dette var i dressur, hvad jeg kunne forstå.

Personligt syntes jeg det kan se rigtig sødt ud uden flettet pandelok og vil da enlig mene at det er op til den enkle rytter hvorvidt pandelokken skal være flettet eller ej. Gør mig jo også tanken om at det jo kunne være at ponyen ikke kunne li at have pandelokken flettet.

Hvad syntes I? Er man usæriøs vis man ikke fletter pandelokken på sin pony?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flette pandelok
  • #1   18. jul 2012 Jeg synes personligt at når man er startet på at flette, så skal det hele flettes.
    Jeg synes det er useriøst at komme til stævne på en hest f.eks. hvor man ikke har flettet pandelokken, hvis man enten starte høje klasser, eller er ''for gammel'' til at synes det ser sødt ud.

    Når man starter pony EM vil jeg mene, at uanset hvad så skal pandelokken bare flettes. Det virker useriøst ikke at gøre det.
    Blot min mening til det.

    Nu når vi fletter hingstene til test, så er det sådan set underordnet om det er flot eller sødt, de skal bare flettes.
    Tror også jeg ville synes det var useriøst at komme med en hingst til kåring uden flettet pandelok, hvis manen er flettet. smiley


  • #3   18. jul 2012 Kan godt følge dig smiley Men jeg har f.eks en hest som ikke bryder sig om det + han har næsten ingen pandelok, der gør mig vel ikke en mindre særiøs konkurrancerytter?

  • #4   18. jul 2012 har nok den samme meninge som dig det vel op tilen selv smiley

  • #5   18. jul 2012 synes man går i for små sko hvis man bliver sur over en uflettet pandelok....

    men hvis man har flettet skal man flette det hele smiley men hvis hesten ikke kan lide det er det okay smiley



  • #6   18. jul 2012 Synes det er helt op til rytteren. Men altså jeg ville da personligt flette den hvis det ikke var fordi ponyen enten var umulig at have med at gøre eller hvis den tydeligvis ikke følte sig tilpas med det. Men det ser jo pænest ud når både man og pandelok er flettet selvom det er lidt "nuttet" med løs pandelok smiley

  • #7   18. jul 2012 Helt enig i at det ser bedst ud at flette pandelokken også, syntes bare det er underligt at få et surt opstød af det og kalde rytteren usæriøs smiley

  • #8   18. jul 2012 Jeg ved heller ikke om man kan kalde det useriøst, hvis man er nået til EM så er der nok bare lidt seriøsitet bag, eller bare en masse penge.
    Men i hvertfald så kan det se sødt ud, hjemme i stalden smiley


  • #9   18. jul 2012 Jeg har en pony, som bestemt ikke bryder sig om at få flettet pandelokken. Hun bryder sig slet ikke om at blive nusset, pillet eller børstet i den (hvor hun til gengæld elsker det i manen og halen). Hun slår med hovedet når pandelokken er flettet og prøver at kløe den op. Så jeg undgår det helst smiley

  • #12   18. jul 2012 Har selv en fjordhest med en meget tyk og lang pandelok.
    Så den er pænere løs end flettet.
    Og så fordi pandebåndet ikke kan nå når den er flettet;-)
    Men rider en nf og der er det hele flettet i knopper:-)


  • #14   18. jul 2012 Syntes også at det er op til en selv,
    især efter min hest for nogle år siden bare ikke ville have den flettet mere, pænt sagt går han fuldstendigt amok/panisk, springer rundt, banker hovedet ind i væge, gulvet eller hvad der lige er nærmest, så det er farligt både for ham selv og dem der er i nærheden (er af sikkerhedsmæssige grunde holdt helt op med at prøve.
    Så der kan jo være en god grund til at vedkommende ikke har haft gjort det. smiley


  • #15   18. jul 2012 Jeg synes helt klart det er pænest at den er flettet. Det ser mere elegant ud (; Men altså man må jo selv om det. Nu har jeg en hest med en meget meget lille pandelok men jeg fletter den alligevel selvom man næsten ikke kan se den XD
    Her kan i selv se hvor lille den er (link fjernet)


  • #16   18. jul 2012 Jeg sys at det ser flot ud nå det hele er flettet men sys hvis hesten har en stor pandelok at det faktisk ser pændere ud at den er løs.. ( også fordi det så bare bliver en pænpe boldt roseknup den har i panden

  • #17   18. jul 2012 Stump: det er godt nok også en lækker pandelok din har smiley
    Er da glad for der er andre end mig der syntes det kan være pænt med løs pandelok smiley


  • #19   18. jul 2012 Min holdning er den skal flettes.
    Når man starter så store stævner, så fletter man pandelokken.
    Sådan er min holdning.

    Heidi Christensen


  • #20   18. jul 2012 Selvfølgelig kun hvis racen er til at flette den smiley

Kommentér på:
Flette pandelok

Annonce