Hej med jer!Ja, som overskriften antyder har jeg akut brug for en smed til en af vores ponyer. Min egen smed holder ferie, og jeg kan desværre ikke vente på, at han vender tilbageKan du anbefale en dygtig smed, som kan køre til Tølløse/Hvalsø området?KH Sofie
har din faste smed ikke en ferie aftale med et andet firma evt ?ellers så må du jo søge nogen på google eller fagbogen på hn, jeg kender desværre ikke nogen smed, men måske hestensværn har en liste over smede i dit område ?
De gule sider på nettet, og så ringer du fra en ende af.. Totalt øv øv, når alle er på ferie.
Bakkens Beslagsmedie, Stephen Bøgeskov, tlf. 2046 4744 http://www.beslagsmed.nu/index.htm Han er reg. smed og super dygtig
Mange tak for jeres inputJeg er godt klar over, at jeg "bare" kan google osv. Men vil selvfølgelig helst have fat i en "anbefalet" smed Ja, det er surt, når der opstår akut behov! Stakkels lille Socks har flækket sin ene forhov og et ordentlig stykke er brækket af hoven - hun var temmelig halt her til aften, og er derfor blevet sat ind i sin boks...øv bøv - håber at en smed kan udrette et lille mirakel, så hun kan blive genforenet med det skønne fold-liv
Stephan - tak for dit input! Jeg prøver at fange ham i morgen
Js beslagsmedie
Belinda O. - mange tak...han bor jo nærmest i min baghave Super dejligt med jeres input - så må jeg da kunne være heldig i morgen
Ellers ring til Simon Thalund på 22122731 han kører i det område, han er uddannet hos Algot og startet selvstændig
Du skal være logget ind for at kunne besvare indlæg.
Opret bruger » Log ind