{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.661 visninger | Oprettet:

Campus Støvler fra Tika - Hold jer fra dem. {{forumTopicSubject}}

Nu så jeg lige at Tika har sat Campus-støvlerne helt ned til 399,- . Jeg vil bare gøre opmærksom på, at jeg selv sidste vinter købte sådan et par til 800kr og de holdt ikke engang den ene vinter. De var fantastiske i starten, men efter et par gange i stalden og med lidt mudder blev de kolde, flækkede og var da stadig brugbare - men slet ikke til de vintre der kan være i DK.

Da jeg her i foråret kontaktede Tika, fik jeg at vide at jeg for egen regning kunne sende dem ind. Efter længere diskussion fik jeg dem overbevist om at DE måtte betale fragten, og de blev sendt ind. Rengjorte og med en uddybende beskrivelse af hvad der var galt.

I flere UGER mailede jeg frem og tilbage med dem, da de mente at det var ganske almindeligt slid og selvom de da sikkert var blevet passet som de skulle, så var det jo sådan at støvler bliver slidt - Deres støvler til 800kr er åbenbart kun beregnet til en enkelt sæson.

Jeg fik støvlerne retur og har intet kunnet gøre - andet end at ærge mig over 800kr spildt.

Æv æv - håber ikke i falder for deres kampagne, nu hvor de pludselig har for mange af de ubrugelige støvler.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Campus Støvler fra Tika - Hold jer fra dem.
  • #1   4. aug 2012 Der er 2 års garanti på alt i følge købeloven! Dvs. almindeligt slid burde også kunne erstattes hvis de er under 2 år smiley

  • #2   4. aug 2012 Det er noget andet hvis man har købt noget og eks. ikke vasket det efter vaskeanvisningen smiley

  • #3   4. aug 2012 Tak for "advarslen", det lyder dog til du har været uheldig, mon venindes har holdt super godt, pg hun har altså en stor stald hun gør rent i hver eneste dag. Man kan jo være uheldig. Tror generelt det er campus støvlen som er sådan og ikke deres støvler da de har vildt mange lækre kvslitetsvare..

  • #4   4. aug 2012 Det lyder godt nok surt!- Har selv haft kigget på dem, men nu gider jeg ikke købe dem hvis de er så ringe. Har haft staldstøvler før (hvis andre kan huske modellerne man kunne købe tilbage i tiden, med ruskind henover foden, gummisåler+ snude og med grønt ternet foder invendig?) de holdte i MANGE sæsoner, og jeg red også i dem nogle gange når jeg syntes det var for koldt til støvler. De blev kun smidt ud fordi der blev slidt hul i hælen indvendig. Har ledt efter lignende igen, men kan ikke finde dem nogle steder. smiley

    Ellers syntes jeg tika's service altid er helt i top, men surt med støvlerne, og tak for advarslen op at det mærke ikke holder smiley


  • #5   4. aug 2012 Der er IKKE 2 års garanti iflg. købeloven, der er 2 års REKLAMATIONSRET, og det er super svært at bevise at "feljen" var der da man købte dem.. Det er op til den enkelte forretning hvor meget de vil gøre ud af det, og så er det et spørgsmål om kundeservice.. Det er det der gør det mega surt at skulle reklamere for det er sjældent at man får medhold.. :o/

  • #6   4. aug 2012 ja du burde skisme da have klaget med det samme fejlen skete....!

  • #7   4. aug 2012 Super ærgerligt. Det er sjældent man støder på et indlæg som dit hvor man får ærlig kritik af et produkt.
    Jeg vil dog benytte lejligheden til at reklamere lidt for et andet par støvler som jeg nu har købt et ekstra par af: Mit par Mountain Horse Rider Classic har holdt til 9 års næsten daglig slid, men er nu så skrammede at jeg ikke kan være bekendt at tage dem med på arbejde smiley


  • #8   4. aug 2012 Der er desværre ikke to års garanti, og netop fordi der er to års reklamationsret fik jeg dem til at betale for fragten. Men de påstod det var almindeligt slid, og jeg havde godt nok en kamp med dem smiley

    Tror bestemt også det er Campus-modellen. For Tika selv har jeg da haft god erfaring med og særligt deres produkter - men det var godt nok en skuffelse med disse støvler. Og særligt at de ikke påtog sig ansvaret smiley


  • #9   4. aug 2012 Tror da det er dig som har været uheldige med dem? For mine har holdt to vintre uden problemer? Har endda også et par til hverdags brug.

  • #10   17. aug 2012 Mine holdt maks en måned, så skete det samme med mine. Det er bare så surt at spille 800 kr. På smiley

Kommentér på:
Campus Støvler fra Tika - Hold jer fra dem.

Annonce