{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Foder....what to do..... {{forumTopicSubject}}

Har en 3 års der skal til at starte i ridning og står i for at skulle skifte foder igen..... Mit valg pt. Står mellem 1: roe- piller, lucerne og vitaminer eller 2: horselux easy, fiberpettels og lucerne..... Nogle gode ideere/ synspunkter/ meninger om dette hør jeg gerne fra jer:) mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder....what to do.....
  • #1   20. aug 2012 jeg ville tage nr 2 men samtidig også tager nr 1.. Da jeg syns det hele er rigtig godt, bortset fra i nr 1 er der ikk rigtig noget af det der feder.. Så jeg hælder mest til nr 2

  • #3   20. aug 2012 Simone: Der behøver vel heller ikke nødvendigvis være noget der feder i foderet? Det skal jo gerne komme fra høet/wrappen.

    Luna: Simple Balance er et fantastisk foder.. Og deres service samt rådgivning er helt i top.


  • #5   20. aug 2012 Selvfølgelig får han hø a'libitum. Problemet er bare at man læser det ene og så det andet har læst side op og side ned om back to basic..... Altså nr. 1 mange dyrlæger er begyndt at sværge til det...... Men har en veninde der fodre med nr 2. Og hendes hest står enormt flot i pelsen og i hul.......
    Kender ikke simple balance.....


  • #7   20. aug 2012 Ja, hvis det er musli, så varierer indholdet meget. Men mindste-indholdet står bagpå. smiley

    Ved piller kan du være mere sikker på ensartethed. Men husk at det er Mindste-værdierne, der står bagpå. smiley Så aldrig give for meget.

    Jeg bruger Equsana balance til min plag, som er ved at blive tilredet. Det hed før TM balance, ligner suregrow meget, bare billigere og helt uden korn.

    Dvs. min har indtil nu kun fået vitaminer og lucerne, og hun mangler ikke just noget. Men nu der ikke er så meget protein i græsset, og hun faktisk stadig vokser lidt, spæder jeg op med en smule tilskud.

    Er de tynde, er det en helt anden sag. Men pauser og kort tid på ryggen er vigtigere end en eller anden super fodring. For de VIL blive ømme, når de går fra at gå på en mark til at slæbe 20% af deres vægt i alle gangarter.



  • #8   20. aug 2012 De3t er jo også fint nok at der står på posen, hvor mange vitaminer og mineraler der er i hver sæk. Men eftersom det i DK må variere så meget, som det må kan man pludselig ikke rigtig bruge det længere.
    Plus fx nogle af de produkter, der siger de er frie for det ene eller det andet, eller har reduceret stivelsesindholdet, det er desværre ikke altid helt sandt når man tjekker efter...Ærgerligt - meget. Men desværre sandt.


Kommentér på:
Foder....what to do.....

Annonce