{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
412 visninger | Oprettet:

Oprettelse af andre heste ? {{forumTopicSubject}}

Godaften alle sammen ...

Nu skal jeg nok prøve at få det til at lyde som et surt opstød smiley
Jeg synes det er lidt vigtigt at hjælpe folk med at få deres heste oprette, jo flere jo bedre her inde jo smiley
Men synes sku det er pisse træls folk ikke skal skrive hvad forhold de har til hestene...
Jeg godkender ikke, hvis man ikke er ejer af hesten..
Synes ikke det er fair, at man må oprette uden det er ens egen..
Så synes jeg spiller min tid med det...

Men jeg ville faktisk bare lige spøger om man må oprette hvis det ikke er ens egen hest? smiley
Ved ikke hvor jeg finder reglerne..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oprettelse af andre heste ?
  • #4   22. aug 2012 Jeg synes bare der skal være en anden slags oprettelse så smiley
    Synes også det er i orden hvis det er en hest man har på fuldtid..
    Kan godt forstå man gerne vil have en hest til at stå, de fleste ser jo på en som en dårlig rytter hvis man ikke har hest, sådan hvad ihvertfald da jeg gik på rideskole...! Som self er trist...
    Men synes det er at tage æren fra en at oprette ens part eller på hvad måde man nu har hesten...

    Er altså ikke totalt snob.. Min "part" har også min hest oprette smiley


  • #5   22. aug 2012 Man må oprette heste du tidligere har ejet, heste du ejer nu, parter osv, hvis det er tidligere parter, skal du have tilladelse af ejer.

    Hvorvidt jeg synes det er ok eller ej er irrelevant, men sådan er reglerne altså herinde nu, om folk vil eller ej.

    Dog synes jeg ikke det er ok du konsekvent afviser blot fordi du ikke synes de må have hesten oprettet blot fordi de ikke er ejer, lever oprettelsen op til kravene, altså en ok tekst, hvor alle felter er udfyldt, en tilknytning så man forstår den og nogle rimelige billeder, så har de altså krav på en velkomst, ellers gå videre til den næste i køen......


  • #6   22. aug 2012 Jeg afviser skam ikke.... Eftersom det er min personlige mening smiley
    Jeg stemmer dem bare ikke ind... Ligesom jeg bedømmer ikke heste lavt hvis jeg ikke kan li dem... Bedømmer dem bare ikke smiley



  • #7   23. aug 2012 Jeg afviser dem der har solgt hesten og SÅ opretter - ja. Det kan godt være der står i brugerbetingelserne(jeg kan dog stadig ikke finde en pølle om det!!) om at man skal have været ejer. Her opfatter man det anderledes, jeg mener det er som at ens hest er død.

    - Så må Admin lave reglerne MEGET mere tydelige som de var før.. Jeg godkender ikke før det er gjort smiley


  • #8   23. aug 2012 Jeg rider tre heste vil sige jeg har part på dem og det må man gerne det synes jeg ikk er en skid dumt når jeg ikk har min egen men rider dem lige så tit jeg har lyst og tid

    Men er imod at nogen opretter heste som de ikk har mere, en gammel part en rideskole hest de engang har redet og en død hest


  • #9   23. aug 2012 Jeg mener heller ikke at man skal have lov til at oprette hesten/ponyen hvis det ikke er ens egen, det er iorden hvis det er fordi man har part på den, eller man som du ridder på den meget og passer den men syntes så også den skal slettes hvis man ikke længer har part på den.


  • #11   23. aug 2012 jeg har beauty da hun lige er blevet solgt

  • #12   23. aug 2012 Herre gud, går der mange skår af jer at nogle har opretten en hest der ikke er deres. min(e) egne er oprettet et par gange her inde af min(e) skønne parter / lånere, og det gør mig bare glad at andre holder af mine heste som jeg gør ....

    Og jeg har oprettet min tidligere hest. han var mit et og alt,


  • #13   22. sep 2012 man må jo gærne når man rider dem

  • #14   23. sep 2012 E par rideture på en anden hest giver en ret til at oprette den..

  • #15   23. sep 2012 nej men hvis man rider den fast men ikke har part på den smiley

Kommentér på:
Oprettelse af andre heste ?

Annonce