{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Ridning i London? {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg er lige flyttet til London for de næste 4 måneder i forbindelse med skole praktik, men det kan måske endne med at blive lidt mere permanent.

Jeg havde egentlig tænkt at det nok blev en pause med ridningen, men jeg kan ikke lade være med at undersøge det alligevel.
Jeg føler mig mere "hel" når jeg har min ridning, som om at det fylder et tomrum i mig. Ridning er simpelthen balsam for min sjæl og det er med til at gøre mig lykkelig. Så hvis der er bare et lille håb om at ride synes jeg det er værd at undersøge. Især hvis jeg nu ender med at bo her permanent.

Derfor vil jeg høre om i kender til nogen steder man kan ride i London? Umiddelbart ved jeg kun at man kan ride i Hyde Park men der koster en enkelt time 650 kr. (600 hvis man køber et 10-turs kort) Det synes jeg er lige voldsomt nok da jeg trods alt er studerende.
Jeg er faktisk lidt overrasket over at det er så dyrt og håber det er fordi at det er Hyde Park frem for de generelle priser.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridning i London?
  • #1   9. sep 2012 Der er en del rideskoler i London. Kan lige sende et link til en når jeg engang kommer hjem til min com. Men ellers Google. Ved jeg fandt en del da jeg søgte arbejde derover.

  • #3   9. sep 2012 Har selv boet i London 6 måneder og kors hvor var det træls at sige farvel til ridningen i det tidsrum. Jeg brugte mange af mine weekenden på gåture i de forskellige parker og gerne til de kongelige stalde (men her blev det jo allerhøjest til duften af hest - dog bedre end ingenting).
    En af mine kolleger fortæller mig få uger før jeg skal hjem at man vist nok kan passe nogle heste og få lov at ride en gang i mellem. Jeg mener at det var hestene i Hyde Park, men jeg undersøgte aldrig sagen da jeg jo nærmest var på vej hjem... Jeg kan da foreslå dig at finde staldene i Hyde Park og spørge ind til det... smiley hav en fantastisk tid derovre - kan skam godt forstå hvis du flytter derover permanent. Det Ege en fantastisk by og jeg savner London dagligt!!! smiley


  • #4   9. sep 2012 Jeg finder lige noget frem til dig, når jeg kommer hjem...
    Hvad studere du som / skal i praktik med ? smiley er lidt nysgerrig jo.


  • #5   9. sep 2012 Tja, det sætter jo priserne herhjemme lidt i relief....

    Held og lykke med at finde noget smiley


  • #6   9. sep 2012 Tak for links og info. smiley
    Ridning har jo altid været en luksus sport men hold da op. 10.000 kr pr måned for egen hest? Det får de danske priser til at virke helt billige smiley Til gengæld betaler de jo heller ikke lige så meget i skat.
    Jeg tror ikke jeg får redet de næste 4 måneder. Måske en enkelt gang hvis jeg kan kan se min økonomi kan holde til det. Desuden har jeg alligevel ikke taget mine rideting med til London. Selvom jeg måske ville kunne tjene mig op til noget ridning ved staldarbejde tror jeg ikke jeg orker det når jeg endelig har weekend. Et eller andet sted bør jeg jo nok også fokusere på min praktik.

    Jeg er i praktik hos et visuel effekt firma der hedder The Mill. De laver blandt andet effekterne til Dr. Who, Merlin og Primeval. De laver også effekter til en masse af de store film. Jeg er i deres reklame afdeling og det er super spændende og lærerigt smiley


Kommentér på:
Ridning i London?

Annonce