{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.330 visninger | Oprettet:

Opstaldning nær KBH {{forumTopicSubject}}

Hej HG'er! smiley
Min kæreste og jeg skal flytte til København om et år og jeg vil gerne være i god tid med at finde et sted til min hest. Vi skal til København i weekenden og nu hvor vi alligevel skal afsted, vil vi ud og kigge på nogle steder søndag. Ved jo der er flere steder hvor der er venteliste og er derfor i gooood tid smiley
Men det jeg ønsker er helpension, eller max få fodredage på en måned. Derudover skal der være ridehal eller ridehal indenfor ridelængde. Har set på flere af de stalde omkring Kongelunden rideklub(Dem som de har på deres hjemmeside). Hvis nogle har erfaringer med disse, sig endelig frem. Hvis nogle har helt andre steder så sig frem. Har bil og vil max køre 20. min pr. vej.

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning nær KBH
  • #2   1. okt 2012 Ved ikke helt hvor vi kommer til at bo, da vi skal have en aaf forsvarets lejligheder og de ligger i et område, men hvor fuck det er aner jeg simpelthen ikke smiley

  • #4   1. okt 2012 Helt sikkert, men er åbent for alt. Så må jeg skrive mig op flere steder og så tage det til vurdering når vi ved hvor vi skal være. Er åbent for alt i københavn og omegn smiley

  • #5   1. okt 2012 Skal du bo i nyboder ? smiley - For her bor jeg, og det ligger midt inde i byen, lige ved Østerport station.

    Jeg følger lige med, da jeg også meget gerne vil have min hest med herover, det er bare lige at finde et sted der er til at betale smiley .


  • #6   1. okt 2012 Er du i militæret da?
    Men ja det er det vist det det hedder. Min kæreste er kommet ind som officer og er der færdig som sergent og derfor dertil. Det er noget billigere at bo i en af deres boliger end at leje en eller anden lejlighed, så har jeg i hvertfald forstået det smiley


  • #7   1. okt 2012 Nej, men min kæreste er på officerskolen og vi bor sammen herude smiley .
    Der er et lille stykke til Amager og specielt i bil, tror det vil være nemmere med metroen eller anden form for offentlig transport smiley .

    Ja det er dejlige billigere lejligheder og er de super hyggelige! smiley - Men det er desværre rigtig dyrt at have hest herover smiley .


  • #8   1. okt 2012 Skriver lige en PB senere, skal lige høre lidt mere om det der smiley
    Men ja det er dyrt. Hvor langt er der til dragør derfra? For har nemlig fundet nogle steder som ikke er frygtelig dyre smiley


  • #9   1. okt 2012 Hvad med fold? Foretrækker du stort eller lille sted? smiley

  • #10   1. okt 2012 Det er fuldsstændig ligegyldigt hvor mange mennesker og heste der er, bare der er ro. Jeg vil ikke have min hest et sted hvor der er børn, altså et sted hvor man skal være 18 eller have ekstrem forældre opbakning. Foldtid skal være alt det han kan få. Sommer al den tid der kan lade sig gøre, vinter 5-6 timer er fint alt efter vejret naturligvis smiley

  • #11   1. okt 2012 Tror det bliver meget svært at finde et sted uden børn smiley Jeg kender ikke et eneste..

  • #12   1. okt 2012 Strandgården på Amager har det hele. Prisen i boks er 3500, løsdrift er vist 2500.
    Så er der Bakkegården Lux Horsens i Holte, prisen for boks der er 4800, men det er så endnu mere luksus og meget ro på. Der koster løsdrift 2500.
    Det er de eneste steder jeg selv ville sætte min hest med dine krav smiley


  • #13   1. okt 2012 Helt i orden.

    Du skriver bare smiley :

    Et af de steder hende i det første indlæg beskriver, skal man være over 18 for at have opstaldet hest smiley .


  • #16   1. okt 2012 Laura Johnsen: Tror bestemt også det er svært, men når jeg siger uden børn, så tænker jeg du ved rideskole stil, hvor det hovedsagligt er børn smiley
    Trine L: Ja det så jeg lige, det ville være ideelt. Men jeg smider lige en besked når jeg kommer hjem smiley
    non***: Det ser hyggeligt ud! Var du glad for at være derude, fortæl endelig smiley


  • #17   1. okt 2012 Hov, Laura havde slet ikke set din besked. Uha den prisklasse vil jeg helst undgå, men tak for buddene, kun det bedste er godt nok, så hellere betale lidt mere smiley

  • #19   1. okt 2012 Okay smiley Så forstår jeg det bedre smiley Du kan sagtens undgå rideskoler, men der er altid lidt børn smiley I lyngby området er der Mattssons med ridehus og bane lige op til dyrehaven, men absolut ikke et sted med ro.
    Så er der Lyngby-taarbæk rideklub, dog med rideskole så det duer jo ikke. Søgården er et rigtig rart og hyggeligt sted, med 2 baner men ikke mulighed for ridehus. I holte er der Ørholm, men der er også rideskole.. I hørsholm er der egene ridecenter, igen med rideskole. Så er der Gøngehusfarmen, virkelig lækkert sted med hyggelig atmosfære, elsker at være der smiley 2 baner og ridehus, og ro trods børn. Pris dog lidt over de 400. Næsten lige ved siden af ligger bakkegården lux horse som Laura nævner, de har ikke selv ridehus men benytter Gøngehusfarmens. Ejeren der er meget venlig smiley Og de skifter gerne dækken og alt sådan noget. 500 meter væk ligger Ærtebjerggård, hvor jeg selv står smiley Har virkelig kun pænt at sige om det sted, totalt drømmested!! smiley Dog har vi ikke ridehus, så vi benytter gøngehusfarmens hvilket er gratis for juniorer, ellers kan man købe ridehuskort til vores nabo Kærgården som ligger 3 min væk. Kærgården er også super lækkert!!! Dog med pænt mange børn, men stadig ro og orden smiley Det var lige sådan de mest oplagte steder for mig og nævne.. Ved dog ikke om det kun tager 20 min for dig at komme dertil, vil nærmere gætte på 25-30. Vil gerne fortælle en masse mere om nogen af stederne hvis det har interesse selvfølgelig smiley


  • #20   1. okt 2012 Hov, søgården er dog selvpas smiley Der er også petersborg, et meget hyggeligt og professionelt sted også i Hørsholm med bane og ridehus. Der er også Furesødal i Birkerød, dog uden ridehus, men hyggeligt det er det smiley

  • #23   1. okt 2012 Der er da længere til høje Tåstrup og hedehusene end der er til de steder Laura nævner smiley

  • #26   1. okt 2012 Hvis jeg kigger fra østerbro til f.eks Lux Horse, som ligger ved alle de andre, er der 20 min. Der er 23 til Ishøj. Men det er ca. det samme, der er bare ikke længere smiley

  • #28   1. okt 2012 Det vrimler nu også med folk uden parter i hørsholm smiley

  • #30   2. okt 2012 Det kan godt være smiley Men det bliver bestemt ikke et problem..

  • #33   2. okt 2012 Non: Det lyder super lækkert, har nemlig haft øje på dem smiley
    Laura: Tusinde tak for de mange forslag, kan slet ikke holde hoved og hale i det smiley Ang. det med børn, pyt med hvis de er på en rideskole, hvor det blot er ridehallen jeg anvender. Gider bare ikke på staldgangene osv, synes det skaber en træls uro og min hest køre sig selv op i en spids så smiley Hvad giver du for der hvor du er?

    I andre skal også have tak smiley
    Det skal lige siges jeg vil IKKE have part på min hest, så hellere leve for lidt mindre. Er så heldig kæresten vil betale halvdelen af alle udgifter til hesten derover og er færdig med min bachelor til den tid, så kan godt få råd smiley
    En anden grund til det skal være med voksne, er at der skal være folk der er naturligt opmærksom på min hest, hvis jeg ikke er der. Hvor vi kan hjælpe hinanden, hvis tiden er knap smiley
    Men er der andre der har erfaringer med dem omkring kongenlunden rideklub?


  • #34   2. okt 2012 Non: altid så bedrevidende, helt ufatteligt så meget du ved! smiley
    Stine:
    Du kan søge på ærtebjerggård. Mener det er omkring 4000 for hest, og 4300 i padox inkl ormeprøve smiley


Kommentér på:
Opstaldning nær KBH

Annonce