{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækken med hals? :-)
  • #1   15. okt 2012 jeg vil måske også overveje et køb af dækken med hals, så følger lige med, men det er mere for min hoppe skal have det på, når hun har været ude og kører trailer, for hun spadser helt ud og bliver våd.

  • #2   15. okt 2012 Jeg bruger dækken med hals, når det bliver vinter, har lige smidt det på min pony igår smiley

    Både fordi den er klippet. Der er også varme og isolering i halsen så pelsen ikke vokser så hurtigt, og så selvfølgelig for den ikke bliver nær så beskidt smiley i frostgrader er det også rart at manen ikke fryser smiley

    Men jeg bruger det primært pga pelsen ikke skal vokse for hurtigt..


  • #3   15. okt 2012 Jeg gør personligt ikke ind for dækken med hals, da jeg synes at hesten i forvejen bliver pakket så meget ind af os mennesker, at den også skal have noget frihed. Min mening kan diskuteres, men det er altså min mening, punktum...:-)
    Jeg har så gjordt det, at jeg har købt et vinter dækken med halv hals, og det har jeg gjordt fordi min pony skal klippet på halsen, fordi hun sveder så meget at jeg ikke kan få hende tør.;-)
    Kan ikke finde ud af at linke(hehe), men det er et vinter dækken fra horze.dk, med 300g fyld til 799kr.;-)
    ;-))


  • #6   15. okt 2012 min den ene har et dækken fra tika med løs hals til

  • #7   15. okt 2012 Begge mine får hals på når de får deres vinterdækkener på, vil gerne undgå de bliver forkølet ved at stå driv våde på halsen netop fordi jeg klipper halsen.
    Halsen har jo kun 100g fyld, så den varmer nu enlig ikke - men den holder vind og regn ude når mine heste nu ikke har pelsen til dette.

    Det største minus ved at give dem hals på er at det slider manen uroligt meget, så jeg fletter altid manen.


  • #8   15. okt 2012 Ja, det er det, et super dækken efter min mening!;-)

  • #9   15. okt 2012 Jeg har hals på mit regndækken og mit vinterdækken. Har også haft et andet dækken med hals og som Team Grafik slider halsen på manen, med mit gamle halsdækken havde de kun hals på om dagen og fik den af om natten.

    Med mit nye regndækken har jeg ingen problemer haft med slid på manen selvom hun går med den hele døgnet og kun får den af når jeg skal ud og ride. Manen er ej flettet.


    Jeg bruger den både fordi hesten er klippet på halsen og en klippet hest med to forskellige længder hår ser lidt spøjst ud og så ganske enkelt fordi min hest ikke kan undvære den hvis det blæser eller regner. Hun er meget kuldskær hvis det regner og står så og ryster og hænger (stopper med at spise og stiller sig midt på folden) og når hun har hals på fryser hun ikke.

    Altså jeg har Amigo Bravo 12 dækkener med hals både et 0g og et 400g. Kan kun varmt anbefale det dækken, jeg er super glad for det. Ingen skravmærker på skuldrende eller på bagbenen (ikke de typiske bagbenstropper men en enkelt rem)


  • #10   15. okt 2012 Min får dækken med hals på når hun bliver klippet.
    Det eneste der kan være et problem er hvis den ligger og slider ved mankebenet, og op af halsen, og så slider den halvdelen af manen af. Det har jeg i hverfaldet oplevet med min pony, men købte så et dækken med aftagelig hals og det er ingen problmer der.
    Men undertrøjen virker ikke på manen, kun på mankebenet.. smiley


Kommentér på:
Dækken med hals? :-)

Annonce