{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
489 visninger | Oprettet:

plag mangler vinterpels {{forumTopicSubject}}

hey alle sammen min hingste plag på 1 1/2 år har stadig ikke rigtigt sat noget vinter pels han står inde om natten men elllers går han ude det meste af dagen.
Er bange får at han fryser men det ligner det ikke i nu, men hvad med senere, hvad hvis han nu ikke sætter noget ville i se det an eller giv den et tynd dækknet på.

håber der er nogen der kan hjælpe der måske har en plag der heller ikke har sat noget pels får han er jo kun en plag og vil ikke være overbeskytten, han skal jo blive en stærk og sund hest når han bliver store:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  plag mangler vinterpels
  • #1   28. okt 2012 Vi havde samme problem da vores var plag.
    Da frosten satte ind kom den så se tiden and men fryser han ville jeg lægge dækken på


  • #2   28. okt 2012 Hvilken race er det`? og har den slet ikke sat noget pels, der jo forskel på racerne, tager vi min shetlænder og sammenligner med hans foldkammerat i løsdrift, er der jo meget stor forskel.

  • #3   28. okt 2012 vis dens øre er kolde fryser den er de ikke det så fryser den ikke den måde kan du aldtid se om din hest fryser mærk efter når den er kommet ind i aften eller gør det en times tid efter den er kommet på fold det gør jeg altid du må bare ikke selv have kolde finger for så kan du ikke mærke det ordentligt

  • #4   28. okt 2012 han er en palomino med dv:) det kan da godt være jeg bare skal se om der kommer noget også bare holder øje om han fryser får pt har han ikke sat noget overhovedet:(


  • #5   28. okt 2012 Min plag Cinero har heller ikke lagt vinterpels endnu - ikke meget i hvertfald.
    Jeg kunne ikke drømme om at lægge dækken på ham - han skulle gerne opnå selv at sætte pels og immunforsvar. - men han fryser heller ikke smiley Han går ude fra 8-16 ca, og står i åben stald


  • #6   28. okt 2012 der er jo forskel på pels, selvom den ikke ser ud af meget kan din plag bare have korte tætte hår i stedet for lang uld.
    Vi skal passe på at vi ikke blive for sippet med hensyn til kulde da heste er meget bedre til at håndtere kulde end varme f.eks. de fleste heste har det bedste ved ca 10 grader og med mindre han står og ryster eller mister ædelyst eller bliver dvask i det, vil jeg ikke være nervøs


Kommentér på:
plag mangler vinterpels

Annonce