{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Hvad vil jeg kunne få {{forumTopicSubject}}

Hej hg ...
Jeg står og vil sælge min dejlige unghest acasilla da hun ikke fulde de "krav" jeg har til min drømme spring hest desværre.... Men hvad kan jeg sælge hende for....
Lidt om acasilla
4år
168cm
Hoppe og på ingen måde hoppet
Klogt hoved
Perfekt overgangs hest fra pony
Kan ikke mærke hun er 4
Trafik sikker men stadig lidt opmærksom men ikke på biler eller lastbiler
Hun er velredet af en 4års
Springer 110 med rytter uden problem
Ved sadel kåring fik hun 8 i teknik 9 i kapacitet 7,5 af test rytter og 8,5 af dommer i ridelighed og 8 for galop

Minuser for acasilla hun kigger på springene til stævner men hun er jo kun 4 og hun er krybbebider og der er ikke mave sår

Købte hende for 40,000 kr som 2års
Fuld stamtavle af spring afstamning ...
Se billeder og læs mere på hendes profil ....

Håber i vil hjælpe og hold alt i en pæn tone tak smiley

Jeg takker mange gange på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad vil jeg kunne få
  • #1   7. nov 2012 Hold da op, man kan heller ikke klager over hendes uddsende. Så smuk! Lyder også som om hun har stort talent. Hun skal jo bare gøres vant til stævnerne, så er det vel intet problem mere.
    Tror helt sikkert du kunne få godt for hende. Ved desværre ikke hvor meget, men vil da allermindst sige 60 :))


  • #3   7. nov 2012 Foreligger der dokumentation for at den er gastroskoperet ved dyrlæge mht. krybbebidningen?

    Nogle anmærkninger i handelsundersøgelse?


  • #4   7. nov 2012 Nanna jeg er en rytter som godt kan lide et ekstra gear ved en hest og det har acasilla ikke hun er lidt for rolig til min smag desværre ved det det er en lille ting som gør at jeg gerne vil havde en ny men hun er lige lidt for meget nede på jorden

  • #5   7. nov 2012 Team hjortkjær .... Hun har ikke fået det nej men hun har fået tage et blod prøve for at se om hun har et for stort ph verdi i hendes mave og den var så fin som det skulle værre så hun har ikke et for højt syre indhold i sin mave som fremkalder mavesår og hun har været behandlingen igennem for mave sår og det gjorde igen ændring for hendes krybbebidning og ved mange siger en hest kan ikke få det som en vane men det tror jeg ikke på for en hest er ikke født med mave sår og hende avleren jeg købte hende af sagde hun havde tildens for det og jo har hun men hun gør det kun få gange når hun har spist eller keder i boksen og har hindret hinde i det i snart 2 måneder og har prøvet at fjerne de ting og hun gør det ikke

  • #6   7. nov 2012 Og team hjortkjær ingen anmærkninger ved handel undersøgelse jeg fik os taget rungen af hendes ben og der var intet overhoved hun har aldrig været syg halt eller noget ligeglad med dyrlæger tandlæger sprøjter smed alt smiley

Kommentér på:
Hvad vil jeg kunne få

Annonce