{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Det kan man nå på kun 3 måneder. {{forumTopicSubject}}

Fik Pony sidste dag i august (Har dog kendt ham længere, men aldrig rigtig redet ham ordenligt). Han er dressurpony, og har manglet meget selvtillid hvad angår springning. Det første stykke tid stoppede han så snart det kom over 70-80 cm, og fyld under springet var no go!

Vi har så trænet og trænet og trænet smiley Sprunget rigtig meget i tærrenet, og slæbt diverse ting og sager ud på banen (Blandt andet en bænk) og de sidste 2-3 uger er det bare gået strålende. Han er begyndt at stole på mig, og bare kaste sig ud i det, for jeg ved han kan!

I dag var vi så til vores første rigtige springstævne (Har startet kyllingespring én gang, i starten af september) og vi havde valgt at melde til LC** og LB**.

Vi blev dog noget chokeret, for allerede i LC var der mur, kombination osv. Men vi prøvede, og vi endte af med "kun" 12 fejl (Han standsede ved det første spring i kombinationen, men hoppede derefter direkte ind i den, og den næste med. Så jeg måtte vendte til de havde sat dem op igen, og det blev åbenbart trukket som tidsfejl). Nå men jeg var tilfreds, og i LB** formåede vi at være fejlfri. Vi gav den dog ikke noget som helst gas i omspring, da jeg bare satsede på at være fejlfri. Men nøj hvor er jeg lettet over det gik som det gjorde smiley Nu tror jeg godt vi skal ud og starte igen snart! smiley

Og ved LC** og LB** ikke er spor højt for jer derude, og det er det bestemt heller ikke for mig, men det var en kæmpe chance for Pony, og jeg er så stolt af ham! smiley

Måtte bare lige ud med det, tror min far er godt træt af at høre på mig nu smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det kan man nå på kun 3 måneder.
Kommentér på:
Det kan man nå på kun 3 måneder.

Annonce