{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Kløe? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har en frieserplag som efterhånden giver mig lidt dårlige nerver. Hun har fået muk, som nu er i behandling, og det går rigtig godt - så det er jeg naturligvis glad for.

Men jeg har et andet problem, som jeg ikke ved kan hænge sammen med muk - da de begge er hud"lidelser". Troede hun havde fået skæl - meget skæl. Og har egentlig ikke gjort så meget ud af det, da jeg har ladet mig fortælle at det kan skyldes tør hud - og da hun får hørfrø burde det hjælpe - min foderrådgiver er konsulteret i dette. Og skæl er jo ikke dt værste man kan fejle - har heller ikke lyst til at vaske hende på denne årstid, hvis jeg kan slippe af sted med at lade være.

Men hendes bagpart klør noget så forfærdeligt, hun går helt i ekstase, indtil bagbenene knækker sammen under hende, det er små nuprede sår føles det som om. Har lige i dag opdaget noget lignende det samme i panden på hende - dog klør det ikke.

Under det ene øre/ lidt over kæben har hun en hårløs plet. Der falder skorper af - som jeg jo ville mene var skæl. Men er nu i tvivl. Det kløede også i dag.

Jaah, jeg er lidt på herrens mark med alt det hudværk, kløe, skorper og skæl -.-

Troede som sagt det var skæl, men nu har jeg været inde og tænke om det kan være eksem, svamp, ringorm eller what ever. Har I nogle bud? Jeg er nemlig helt tom for ideer.

Ringer til dyrlægen mandag og hører hendes mening. Indtil da tror jeg ikke jeg vil gøre så meget, da jeg ikke ved hvad. Men vil gerne høre jeres mening, måske I ved noget jeg ikke gør smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kløe?
Kommentér på:
Kløe?

Annonce