{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
998 visninger | Oprettet:

Ringsko?? {{forumTopicSubject}}

Hejsa!!

Min hest har fik ringsko på her for et par måneder siden, men nu hvor der er kommet sne har hun svært ved at komme ud fordi der samles is klumper under (Det er meget svære at få dem ud end normale sko). Der hvor jeg har min hest opstaldet mener ejeren at vi skal ringe og høre om vi ikke kan pille dem af, men jeg har det sådan bare lidt at der jo ligesom var en grund til at hun fik dem på så er det måske ikke så smart at tage dem af.. smiley

Mit spørgsmål er så: Hvad skal jeg gøre?? Skal jeg få pillet skoende af eller skal hun bare blive inde, og så komme i hallen en gang om dagen?? smiley

- Nanna Lund


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ringsko??
  • #1   14. dec 2012 Kan man ikke få snesåler til ringsko, for så synes jeg da du skal prøve det smiley

  • #2   14. dec 2012 som du selv skriver er der en grund til hun har fået dem på, så jeg ville absolut ikke turde tage dem af. såler må være løsningen smiley min har dog heller ikke såler på da smeden havde glemt dem ;( så har samme problem som dig ;(

  • #3   14. dec 2012 Spørgsmålet er vel hvorfor hesten har dem på. Hvis der er en særlig grund til at den går med dem, fx. forfangenhed, så kan i ikke bare tage dem af. Men man burde da kunne få nogle snesåler dertil, ellers kan smeden måske selv lave et.. Men under alle omstændigheder synes jeg du skal snakke med smeden om det.

  • #4   14. dec 2012 Den har fået dem på af en grund. Grafik har ringsko på alle fire og der er ikke andet for end jeg har aftalt med folk at vis han har kæmpe klodser under skoen når han kommer ind, så tager de lige og fjerner dem.
    Ellers kan du jo give din hest boots på når den er på fold.


  • #6   14. dec 2012 Få din smed til at sætte snopads på din hest, det hjælper helt fantastisk, jeg fik min smed Allan Daugaard til at montere snopads på mine og kan kun anbefale dem smiley Ringsko monteres jo kun hvis dyrlægen har forlangt det, så tag dem endelig ikke af uden at dyrlægen er med på sidelinien,

Kommentér på:
Ringsko??

Annonce