{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
929 visninger | Oprettet:

Hvad ville i have valgt? {{forumTopicSubject}}

Det er sådan at jeg står i et kæmpe dilemma omkring om jeg skulle flytte min hest eller ej!
Jeg har hende kun 6 måneder mere (lånehest), medmindre jeg køber hende. - det regner med at jeg gør.

Sted 1: Dette sted stod jeg da jeg fik hende og står stadig. Rigtig lækkert sted med søde mennesker (de fleste..) ridehus, bane osv. Nitten her er at det tager 45 min for mig at komme derhen, hver dag. Derudover er der nogle der stjæler mit wrap, og engang også mit foder.
Dette er noget jeg selv køber ind, både foder, wrap og halm. Dette kan nogle gange godt være lidt stressende for mig. Derudover skal man ordne alt selv... sætte foder og wrap frem, ordne boks osv. Derudover har jeg en daglig stalddag hvor jeg lukker ind, giver foder og wrap.
Rundt regnet koster de ca. 2000 i alt at stå her om måneden. Nogle gange mere fordi jeg skal købe så meget wrap

Sted 2: Et sted jeg engang havde part, har jeg nu fået lov at komme hen. Der er ALT med i prisen, strøelse, wrap, foder og en staldvagt om ugen, hvor man muger 5 bokse (kun lorte) og lægger wrap og giver foder og lukker de 5 heste ind.
De andre hverdage bliver der så muget hos min hest, givet mad og wrap.
Dette sted tager i alt 15 min at komme hen til, cykle 15-20 min, bil 3 min, og der er bus direkte fra min skole af. Dette koster 1750 ,- med evt. reduktion i prisen hvis jeg lukker ud nogle dage (hvilke jo er nemt når skolen er lige ved siden af.) Her er en god ridebane men intet ridehus.
Min bedsteveninde passer heste her. Derudover er der ikke ret mange andre mennesker, hvilket jo kan være et plus og minus.

Hvad ville i have valgt? Min hest har siden hun kom til Danmark for 2 år siden boet ca. 5 forskellige steder, med forskellige ejere, men hvis jeg flytter hende - kommer jeg jo med.. En hun kender,

Og hvis jeg flytter fra sted 1, mister hun sin bedste veninde smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville i have valgt?
Kommentér på:
Hvad ville i have valgt?

Annonce