{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Hestehvisker {{forumTopicSubject}}

Hej...
Jeg har købt en skøn 5 årig hoppe for ca. 1 måned siden. Hun er lærenem og meget samarbejdsvilling, men virker meget nervøs, utryg og usikker når jeg har hende inde i den ridehal hvor jeg rider hende. Hun spænder op i hele kroppen og er nervøs og ukoncentreret. Især den ene halvdel af ridehallen bryder hun sig ikke om. Hvis hun er løs i hallen går hun slet ikke ned i den ende, heller ikke selv om der er andre heste derinde. Jeg har også prøvet at lade være med at ride hende en periode og bare lavet horsemanship med hende, men uanset hvad kan hun slet ikke slappe af. Er der nogen der kender en god hestevisker (i Jylland) jeg kan kontakte, som kunne komme ud og se på "problemet" og give mig nogle råd til hvordan jeg får hende til at føle sig tilpas? Er der evt. nogen der har oplevet noget lignende og har nogle gode råd?

Hilsen Mille


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hestehvisker
  • #1   1. jan 2013 Tror ikke du behøver en hestevisker for dette problem..
    det kan være hesten haft en dårlig oplevelse før.

    nu ved jeg ikke hvor meget du har forstand på horsemanship men der er nogle metoder inden for horsemanshiå/western som kn trænes med og så vil hesten have nemere ved de ting som den ikke er tryg ved


  • #2   1. jan 2013 Jeg vil anbefale dig Maibritt Larsen, herinde hedder hun "hestenes paradis". (hun har også en hjemmeside: www.heartofhealing.eu) Hun healer både mennesker og dyr, og hun har altså bare nogle fantastiske evner til at finde ud af hvor "skoen trykker", samtidig med at hun formår at helbrede hesten, uanset hvad den måtte fejle. Jeg ved ikke om man kan kalde hende hestehvisker - men i hvert fald kan hun kommunikere med både mennesker og dyr, og jeg er sikker på hun vil kunne hjælpe dig med din hest.

Kommentér på:
Hestehvisker

Annonce