{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! Kender du e-Bay?:)
  • #1   13. jan 2013 ebay.de er rigtig godt. Meget af det er helt nye ting og ikke brugte.

  • #2   13. jan 2013 Alt hvad vi herhjemme har købt på ebay, har været som det står i annoncen, det er sindsygt billigt smiley Vi har aldrig været skuffede.

  • #3   13. jan 2013 Det eneste jeg synes er lidt irriterende er at det tager lidt langtid før tingene kommer, selvfølgelig kommer det an på hvor det kommer fra men det skal man være forberedt på udover det har jeg altid kun haft gode oplevelser med det smiley

  • #4   13. jan 2013 Fedt, tusind tak:))

  • #5   13. jan 2013 Jeg har købt mange ting fra ebay, og været rigtig tilfreds. Hvis der er noget galt med produktet er de altid behjælpelige. Men vær opmærksom på hvor det bliver sendt fra, hvis du skal undgå told. Køber du fra europa, så kommer der ikke told på, men hvis du køber uden for europa, så kan du risikere at skulle betale told+gebyr hvis værdien af pakken overstiger 80 kr, inklusiv forsendelse. smiley

  • #6   13. jan 2013 ebay fungerer super godt, det kan du roligt bruge smiley Man kan også for det meste se, om sælgeren har fået gode anmeldelser for tidligere handler, så det er jo smart. Men ja, hver opmærksom på hvor det sendes fra, som Mille N siger. For det bliver hurtigt dyrt med told osv, så hold dig til Europa smiley

  • #8   13. jan 2013 Jeg har købt meget fra både den engelske og tyske ebay, rideudstyr er ofte billigere i tyskland og england, der er lidt ventetid ,men det overlever jeg fint

  • #9   13. jan 2013 Ibenip - det passer ikke med forsendelsen. Rigtig - RIGTIG - mange sender gratis fra Hong Kong... smiley - også ting til under 1 $ Det må siges at være billigere end post Danmark. smiley Så brug du bare ebay.com. De oplyser oftest forsendelsesprisen med det samme.

  • #10   13. jan 2013 ebay.co.uk er noget af det bedste nemmeste og sikreste du kan handle med.

    Du skal bruge den engelske side ellers kan du risikere at blive tage i tolden (hvis du handler med lande udefor EU) og så skal du betale toldafgift. hvilket er ca samme pris som du har givet for varen en gang.

    Det er altid lidt mere ventetid på varen, men når man ved det, gør det ikke noget.



  • #12   13. jan 2013 Jeg har købt varer fra USA på e-bay 2 gange og det er gået fint begge gange - både med og uden told ( en westernsadel samt en slinkie). Så det gør jeg gerne en anden gang, for varerne er billigere og nogen af dem kan man slet ikke købe i DK, som det var tilfældet begge gange jeg har købt. Og den lange ventetid overlever jeg fint smiley

Kommentér på:
Hjælp! Kender du e-Bay?:)

Annonce