{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
442 visninger | Oprettet:

Når ens kode bliver knækket ! {{forumTopicSubject}}

Haii tøser : )

Må jeg ikke lige hører jeres mening ?

Her for et stykke tid siden blev min kode knækket af en, og hun prøvede så at oprette sin hest på min konto, men jeg fik heldigvis hesten afvist og fik min kode lavet om !

Men jeg tænker stadig over det med at knækket koder : (
Så det er jo let nok at gøre ( har ikke selv gjordt det )
Og så når man kommer ind, på den andens konto kan man selv give bedømmelse óg stemme i ens udforinger osv, men det er det midleste af det, så hvis nu at man ikke selv kan blive oprettet her inde, så knækker man da bare en kode og sletter personsen hest og laver koden om, men man skal tænke sig om .
For hvis nu at det var en afdøde hest eller passer hest, ens ejen så man bare sletter den, kan det jo gøre en meget ked af det, for jeg kunne ikke får de billeder ind af Jackie igen hvis at hun bare blev slettet...

Men hvad er jeres mennig om dette er det okay, eller er det noget slemt ?

Kram Christina : )


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når ens kode bliver knækket !
  • #1   2. sep 2004 R der overhovedet ikke nogen som har en menning?

  • #2   2. sep 2004 Nej, det gjorede jeg ikke, for jeg vidste ikke den gang at man kunne skirve til dem : (
    Men godt at de ikke nåede at slette hende : )


  • #3   2. sep 2004 Nej, det ville de ikke..
    Men sletter hesten sætter deres egen ind og laver et nyt profil billede, men de tænker ikke lige over at det er mit navn der står der, det kan de ikke lave om !


  • #4   2. sep 2004 Der er bare nogen der ikke fatter at man faktisk bliver rigtigt ked af det, når de gør det ...
    De tænker kun på sig selv ....
    Og ikke andre´s føleser ....
    Og jeg tror også at personen ville få en kæmpe skideballe af dem her inde, for alle er jo nærmest venner her inde...


  • #5   2. sep 2004 Det tænker de da ikke over !!!
    Men vi er sgu oZZ klogere end dem hehe


  • #6   2. sep 2004 2 ting...

    1) Folk der gør den slags er ligeglade med om andre bliver kede af det.

    2) Jeg kan ikke forstå at du ikke vil kunne få billederne ind igen, det er jo dig der har lagt dem ind til at starte med, så du må da have dem liggende. (det er ikke for at hakke på dig, jeg undres bare)

    Hvis du ikke har dem liggende, så er det da bare at hente dem her fra siden sålænge de ikke er slettet.

    En hjemmeside, hosting eller internet udbyder har ikke pligt til at lave backup at det folk kan lægge op på selvadministrerede sider på nettet, med mindre der er indgået en aftale derom. D.v.s. at det er folks egen pligt at sørge for at have en kopi af det de har liggende på nettet. Det burde så heller ikke være noget problem idet de havde det på computeren da de lagde det på nettet første gang, og man har jo sikkerhedskopieret det fra ens egen computer som man mener er vigtigt at beholde.

    /Michael


  • #7   2. sep 2004 Haii ..
    Michael bare rolig Jackie er ikke falsk, hvis at det var det du tænkte hehe .
    Min veninde Tea med Martilla har taget billederne, så hun har dem på hendes computer ..
    Ved ikke om hun har slettet dem ...

    Kra


  • #8   2. sep 2004 Sært, burde de ikke knække koder et lidt mere interessant sted? Skolens computer, hæren, nationalbanken eller noget i den stil.

    Jeg synes faktisk det er lidt tragikomisk at forsøge dataindbrud herinde smiley


Kommentér på:
Når ens kode bliver knækket !

Annonce