{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

Stolt af min pony! {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Først vil jeg sige at jeg var meget i tvivl om dette emne hørte under generel diskussion, men det har jo noget med heste at gøre? Ellers må i meget gerne sige til, så jeg ved det til en anden gang smiley

Nåh...

Jeg underviser en pige på 9 år, som har en meget fræk pony, som nogen gange smider hende af men det er blevet meget bedre nu.
Nu ville hun så tage rytter mærker for at få styr på sikkerheden. Men til prøverne skal de også sadle hesten af foran dommeren og hendes pony er ret voldsom når nu står på jorden, så den ville hun helt ikke have med.

Så ville de låne en rideskole pony, men da hun så skulle prøve den her i mandags lavede den totalt rodeo med hende, og det viste sig at den havde ondt i ryggen, så den skulle hun SELVFØLGELIG ikke ride på.
De ville så låne en anden rideskole pony, men den skulle bruges på rideskolen hele dagen på prøve dagen.

Så tog vi den beslutning at hun skulle ride min pony. Donna er vant til at blive redet med mine lange stænger (178cm høj- meget lange ben) så vi var lidt spændte på om hun ville regere på galop anspringet når nu rytterens ben kun lige gik ned om sadelklapperne.

Hun prøvede hende, og Donna, hun gjorde ALT hvad hun bedte om! skridt, trav, galop, stop af sadling og det hele!
Jeg er bare så stolt af både rytteren og ponyen!

Elsker min dejlige velopdragene pony!

-Havde lige brug for at komme ud med min glæde smiley

HUSK stavefejl er gratis!

-Mia smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stolt af min pony!
Kommentér på:
Stolt af min pony!

Annonce