{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Søger information om min hest {{forumTopicSubject}}

Jeg har en rød hoppe der hedder Felicia. Hun er født i 1997, har et hvidt blis og en lille hvid sok på det højre bagben. Oven i det har hun to små hvide striber på indersiden af hendes forben, de er helt ens og sidder på samme sted på begge ben.
Hun er aldrig blevet målt så længe jeg har kendt hende, men hun ligger et sted mellem 155 og 160.
Felicia er en blanding, hun har ikke noget brændemærke, men hvad hun er blanding af er uvidst. Jeg vil dog gætte på der er DV i hende. Hun er kraftig af bygning, og har en meget pjusket hale med naturlige bølger/krøller i.
Temperamentsmæssigt er hun utrolig rolig og sød på jorden, men når man kommer op og ride på hende er hun frisk og opmærksom. Hun trækker meget på hinder, og da hun kom til Norge løb hun afsted og var meget svær at holde både i trav og galop. Hun havde en tendens til at tage biddet og løbe sin vej. Hun var heller ikke særlig trafikvandt, og er egentlig en ret nervøs hest når det kommer til høje lyd eller blafrende ting.

Felicia kommer oprindelig fra Danmark, men blev solgt til Norge for omkring 10 år siden, plus/minus, og jeg har fulgt hende siden den gang. Da hun kom til Norge var hun 5-6 år, springhest og gik omkring 120. Hende der købte hende hedder Marit Hegre Stranden og ejede Snøde Hestecenter på Sola i Stavanger, Norge. Felicia ankom med 1, måske 2 andre heste. Den ene var en sort langbenet en der gik 130-140.
Marit mener hun blev købt af Lindberg Heste, men uden at vide det helt sikkert.

Jeg vil rigtig gerne have mere information om hende, hvor hun kommer fra, og snakke med tidligere ejer(e). Håber der er nogen der kan hjælpe! Billedet er taget i 2004, et af de første år hun var i Norge. Flere billeder kan ses på min profil hvor hun er oprettet.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Søger information om min hest

Annonce