{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.202 visninger | Oprettet:

RBH Dressage dækken, dårlig kvalitet ??? {{forumTopicSubject}}

Jeg er nødt til at hører om andre har haft sammen problem, med dette ellers fantastiske dækken som jeg har været så glad for.

For at gøre en lang historie kort, købte jeg i Oktober 2011 et RBH dressage dækken til min haflinger fordi det er det eneste han kan passe. 2 dage efter var der revet et langt rektangulart (ca. 10x30cm) hul idet. Jeg kørte til forhandleren og forespurgte om det virkelig kunne være rigtigt. Min hest er ikke en vild hest på marken, han leger måske lidt med de andre, og bukker en enkelt gang, men ellers spiser han bare, han jo haflinger...

Forhandleren mente, at det måtte være et uheld, dæknet var jo et af dem med højerste denier/rivstyrke, så hesten måtte have været rigtigt uheldig, og forhandle ville ikke dække skaden eller give et nyt dækken. Jeg fik skaden reperet af en profession, og min hest gik med det resten af vinteren.

2012, det blev vinter igen, og min hest fik RDB dækkenet på- Næsten hver dag kom jeg ud til et dækken der var revet i stykker. Selv når min hest har stået selv, uden en fold kammerat... Men også med forskellige heste.

Igår blev så enden af det, mit dækken var flået op helt igennem så man kunne se hesten. En lang flænge på 20x100cm, mit dækken er nu fuldstændigt smadret og kun brugt 4-6mdr sammenlagt smiley

Mit spørgsmål er,
1) Er der andre der har oplevet at RBH dækner holder så dårligt ?? Jeg har søgt lidt på nettet for at finde et denier tal på disse dækkner men uden held.
2) Så er de virkelig de stærkeste dækner på markedet som forhandleren sagde ??
3) Er de også de eneste dækner med den skulder justering eller Kender I nogle andre ??

De er de eneste dækner min hest kan passe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RBH Dressage dækken, dårlig kvalitet ???
Kommentér på:
RBH Dressage dækken, dårlig kvalitet ???

Annonce