{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Part- kan man det ? {{forumTopicSubject}}

Ok jeg er ved at blive sindsyg af savn til ridning, har jo selv kun en plag på knapt et år så går 2 år endnu inden jeg kan ride hende..
Overvejer at finde en part bare 1 dag om ugen fx måske 2 til hygge ridning og ture..
Jeg er voksen og har mange års erfaring, dog 1,5 års pause pga af fødsel..
Men men jeg er gravid, og vil nok kun kunne ride 2 max 2,5 måned fra nu (har ingen komplikationer og red næsten til fødsel sidst) efter fødsel skal der nok regnes ca 2 måneder jeg ikke kan ride..
Men er der nogle der vil have en part der efter et par måneder er nød til at tage en pause ? Eller må jeg bide det i mig og vente et halvt års tid endnu og lide i stilhed smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Part- kan man det ?
  • #1   23. feb 2013 Altså hvis jeg havde en hest der skulle have part ville jeg ikke se det så slemt, så længe jeg vidste du kom tilbage igen smiley

    Men synes egentligt godt du kan gøre det, så længe du self. informere ejer om det fra starten af smiley Så kan ejer evt. finde en til at være part i den periode du ikke er der, eller klare det selv smiley


  • #3   23. feb 2013 Tja. Det med antallet af dage om ugen du vil ride, ja det kan man sagtens finde,d der har jeg.
    Men ved ikke med pause i miden.
    Du kan jo altid oprette en annonce her inde (eller hvor du ellers ville søge) hvor du nævner at du er gravid og skal ha pauser omkring fødsel og efter. Så kan folk jo tage stilling til om det er dig de søger. Der sker jo aldrig noget ved at oprette en annonce, bare for at se om der kommer noget potentielt smiley


  • #4   23. feb 2013 det vil jeg sagtens mene du kan, så længe du selvfølgelig orienter ejer om pausen (:

    jeg ville ikke have noget imod at parten på min hest holdt en pause på nogle måneder så længe jeg var sikker på at parten kom tilbage (:


  • #5   23. feb 2013 Jeg ville helt klart skrive det i annoncen smiley også fordi jeg jo indtil fødsel kun ville ride helt roligt og stille, både for at komme i form og pga graviditet..
    Hvis hesten er så nem at jeg kunne trække min datter på knapt 2 år en tur på den, så kunne jeg nok også tage 2 dage smiley


Kommentér på:
Part- kan man det ?

Annonce