{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sadel test : Hvilken sadel bruger du ?
  • #1   12. mar 2013 Jeg bruger en Kieffer Wien dressursadel, og jeg købte den brugt for knap 2 år siden.
    Jeg har generalt været ret glad for den. Dog kunne jeg godt tænke mig en sadel med lidt mere støtte.
    Jeg købte den brugt for 3000 kr. fuldt monteret.
    Jeg vil give den 4 smiley


  • #2   12. mar 2013 Hvilken sadel bruger du, hvor mange år har du haft den?
    - Jeg har en Albion SL. Jeg købte den (brugt) for lidt over en måned siden.

    Hvilken erfaring har du med den, ris og ros.
    - Fantastisk lækker sadel, god kvalitet og fantastisk at sidde i. Lige den støtte jeg skal bruge i en sadel.

    Hvad var prisen Ca.?
    - Betalte 4700 kr. for den.

    Pointscore: 5, helt klart!


  • #3   12. mar 2013 HDR france springsadel!
    Kan ikke lige huske nyprisen, men jeg har redet med den det sidste 1½ år, og jeg elsker den! Man får en kanon god støtte i den, og sædet er kanon skønt - du føler dig ikke låst fast i sadlen men alligevel sidder du så godt!


    profilbillede
  • #4   12. mar 2013 Jeg har en Stübben Scandica dressursadel, som jeg gav 3000 for brugt for knap et år siden. Jeg synes den er super at være i smiley

    Jeg har også en Hubertus Flexline kombi-sadel, som jeg gav 3000 kr for på tilbud for ca. 4 år siden. Af en kombisadel at være synes jeg den er helt super smiley

    Tilsidst har jeg en noname spring/kombisadel, som jeg gav 400 kr for brugt, og den er helt vildt god til de penge smiley


  • #5   12. mar 2013 Dressur: Kieffer Lusitiano Kür med Exclusiv sæde..mener jeg gav 19.000 kr i 2010 fra ny af. Den giver jeg 5 point da den er super lækker og nem at sidde i, den bedste sadle ever.

    Spring: Wintec 500 med cair. Den er rigtig god. Købte den brugt i 2010 og gav 3.000 kr for den fuld monteret med hovedtøj, fortøj og underlag. Jeg giver den 3 point.


  • #7   12. mar 2013 Har en bates isabell werth 16,5 smiley
    Helt klart den bedste sadel jeg nogensinde har haft!
    Støtten i sadlen er helt perfekt, og det smarte ved den er jo den kan ligge på næsten alle heste grundet de udskiftelig kopfjern og knæstøtter.
    Gav ca. 13.000 for den fra ny, men man kan finde den billigere brugt :-)!
    Vil nok give den 5 ud af 5 smiley


  • #8   12. mar 2013 Har en Wintec Isabell Werth (ny model)
    Til Sep har jeg haft den i et år.
    Utrolig lækker sadel, dejligt med et dyb sadel og at man kan flytte knæstøtterne som vil smiley Også ligger den så godt på min hest.
    Jeg gav 5800 kr ny pris: 9000 kr.
    Helt klart 5 smiley :) smiley


  • #10   12. mar 2013 Min ene dressur sadel er en Kieffer wien, den er rigtig god at sidde i og et dejligt dybt sæde smiley 3-4 ville jeg give den. Det er min mors gamle sadel, den er nok 6 år gammel, men det er også en kvalitets sadel! Ved ikke hvor meget den koster fra ny af, men vi gav 5000 for den og der var den brugt, smiley

    Min anden dressur sadel kan jeg ikke helt huske hvad den hedder men den er virkelig lækker smiley Den er 3 år gammel. lægger lige et billede ind af den. ville nok give den 4. Den gav vi omkring 5-6000 kr. for den.

    Og så har jeg en Stübben kan ikke huske hvad model den er, men ved det er en spring sadel. Den er 6 år gammel. Den ville være god hvis den ikke var så hård. Det bliver de jo med alderen. Den vil jeg give 3 og den koster 2000 fra brugt af.

    Den sidste er en Lemetex spring sadel, den er lækker og så er den med skum stopning eller sådan noget så den former sig efter hesten og så kan den heller ikke blive såå hård som uld stoppede sadler gør. Den ville jeg give 4-5. Den er meget billig og så får man meget for pengene. Den er 1-2 år gammel. Den koster 6000 fra ny af tror jeg smiley


    profilbillede
  • #11   12. mar 2013 Hvilken sadel bruger du, hvor mange år har du haft den ?
    Wintec 500 dressur (den nye model)

    Hvilken erfaring har du med den, ris og ros.
    Det er en udemærket sadel, men savner et dybere sæde samt bedre knæstøtte. Den er super god for pengene smiley

    Hvad var prisen Ca. ?
    Ny prisen er ca 4500

    Jeg vil nok give den 4 ud af 5 smiley


  • #13   12. mar 2013 Super fedt med alle jeres svar.

Kommentér på:
Sadel test : Hvilken sadel bruger du ?

Annonce