{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.299 visninger | Oprettet:

Dyremishandling anmeldt - svar fra WSPA {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Da de emner, der tidligere har omtalt en vis indisk kvindes mishandling af heste, er væk, vil jeg blot som lovet informere om, hvordan min anmeldelse til WSPA er gået - altså i en ny tråd.

De af jer, der har fulgt med i de tidligere debatter ved, hvad og hvem, jeg taler om - og at damen har lagt videoer af mishandlingen på FB.
Nedenstående er det svar, jeg i dag har fået fra WSPA:

"Kære Christina

Tak for din anmeldelse af dyremishandling.

Jeg har været inde at kigge på Ms. XXXXX profil og set både hendes billeder og videoer. Det er brutale billeder. Ms.XXXX kalder sig selv ”hard horseback riding girl” på Facebook, og de postede billeder og videosekvenser tyder på en hård og voldsom behandling af hestene.

WSPA modtager desværre rigtig mange rapporter om dyremishandling fra mange forskellige steder i verden. Desværre har vi ikke ressourcer til at følge op på dem alle. Vi lægger stor vægt på dokumentationen, når vi går ind i sager om mishandling. For at gå ind i en sag skal vi have ”first hand witness” dokumentation, således at vi kan påvise hvornår og hvor mishandlingen har fundet sted. Trods det at videoerne og billederne på Ms. Khans profil virker autentiske, er dette desværre ikke nok til at WSPA kan gå videre med sagen.

Jeg vil anbefale at du kontakter Facebook og evt. Internet Watch Foundation: http://www.iwf.org.uk/ og anmelder hendes billeder og videoer. Således kan man måske få stoppet hendes brug af Facebook, som en reklamesøjle for hendes brutale måde at behandle heste på.

Endnu engang tak for din henvendelse og engagement i dyrevelfærd. "


Hermed en opfordring til jer alle om at gøre, som WSPA skriver - brug gerne links herfra til at anmelde hendes billeder.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyremishandling anmeldt - svar fra WSPA
Kommentér på:
Dyremishandling anmeldt - svar fra WSPA

Annonce