{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

Wraphø - Hø {{forumTopicSubject}}

Jeg har altid fodret med hø så kender ikke så godt wraphø. Jeg har hørt at det skulle være kraftigere at fodre med. Er det det? Jeg har en ridehest og 5 shetlænder. Kan de små godt tåle det eller bliver de nemmere forfangen af wraphø? Er wraphø det samme som wrap? Det er en ny verden for mig så kender ikke så meget til det.
Håber nogle kan hjælpe.
Kan det betale sig prismæssigt at fodre med wraphø kontra hø?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Wraphø - Hø
  • #1   15. apr 2013 Wraphø og wrap er det samme smiley Der er mere energi i wraphø end i tørt hø og der kan også være mere sukker i. Det har den store fordel at det ikke taber energi, protein, vitaminer osv. efterhånden som det står nogle måneder, ligesom tørt hø gør. Desuden støver det heller ikke, også et stort plus! Dog er der heste som ikke kan tåle wrap, da de får tynd mave og/eller ondt i maven - en sådan hest har jeg og der er det kun tørt hø der duer. Mht. økonomi tror jeg godt det kan betale sig at fodre med wraphø, da det er billigere end tørt hø, og det er også nemmere at opbevare, da det godt kan stå ude. Dog skal man bruge en balle rimelig hurtigt efter den er åbnet, så ikke den mugner.
    Det tror jeg var hvad jeg ved smiley


  • #2   15. apr 2013 jeg passer nogle gange 5 små shettere og de får wrap;) så de kan godt tåle det i hvert fald;)

Kommentér på:
Wraphø - Hø

Annonce