{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
227 visninger | Oprettet:

Amigo fik dyrlæge......... {{forumTopicSubject}}

Ja, i går fik Amigo så dyrlæge. Pga. hans store vagttab, der pludselig bare gik alt for stærkt. Den sidste 1½ uge har jeg ikke redet ham, og regner jeg heller ikke han skal mere i år.. ikke mere end i skridtur i skoven med nissehuen på....

Men han så på hans tænder, og der var ik noget... Så ville han lytte til hans hjerte og puls, hvilket Amigo fandt meget meget farligt og blev helt vild! men han sku lige se ham an, så fik han lov smiley
men der var vist heller ikke noget usædvanligt der...

Så ville han tage blodprøver, og troede Amigo ville blive endnu mere gal - men hva gjorde han? Stod helt stille smiley
sjovt hva, det er farlig at blive lyttet til, men ik at blive stukket i ? ;D

dygtig hest smiley smiley

Ellers syntes han Amigo virkede nervøs når han stod på gangen, ikke noget jeg som sådan har bemærket, men det kan jo være - han er jo utålmodig og så snart jeg går fra ham hopper han rundt til jeg er ude af syne.....


Nå meen nu ska blodprøverne så undersøges, og så kommer der svar om en uge til fjorten dage ! det koster 700 bare for undersøgelse af dem - wow !! ;b

Så nu ska vi bare hygge videre, og håbe på det bedste - jeg håber blodprøverne viser noget!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Amigo fik dyrlæge.........
Kommentér på:
Amigo fik dyrlæge.........

Annonce