{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.362 visninger | Oprettet:

BOT-underlag - erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Er der nogen, som har erfaringer med BOT-underlag?
Jeg brugte et BOT-bandageunderlag til min gamle hest efter en seneskade. Min nuværende hest har fået behandling for rygproblemer, og jeg tænker om et BOT-underlag måske vil gavne ham? Det er ikke musklerne han er øm i men ledbåndende, der har været noget galt med.
Hvad med en rygvarmer fra BOT. Ville det være lige så godt/bedre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BOT-underlag - erfaringer?
  • #1   26. maj 2013 Jeg har i perioder brugt et lændedækken fra BOT til min ældre hest. Jeg har været glad for det i de perioder!
    Jeg har bare brugt det til at varme hans ryg op og i håbet om at gøre den lidt mere smidig under ridningen. Derfor har han også kun stået med den 1-2 timer inden jeg skulle ride.
    Men om et underlag vil hjælpe, ved jeg ikke... Jeg synes måske at det dækker for lille et område og ville måske bruge noget større...
    Men jeg er dig svar skyldig smiley


  • #2   26. maj 2013 Jeg har brugt et dækken her til vinter til mine heste, min gamle pony som ellers plejer og være stiv i ridning er blevet en helt anden pony. Rider os selv med underlaget, som jeg kun kan anbefale smiley Det har virkelig hjulpet

  • #3   26. maj 2013 jeg har lændedæknet og synes det er fantastisk - ville klart vælge det frem for underlaget da det dækker et større område smiley
    min står med det en halv til en hel time af gangen, jeg købte det fordi hun havde problemer med lænden, men man kan tydeligt mærke at det indvirker på hele ryggen


  • #4   26. maj 2013 Back on track rygvarmer er fantastisk og du kan både bruge det under dækken og til at logere med eller bare ligge det på mens du strigler både før og efter ridning

  • #5   26. maj 2013 Jeg har BoT tæppet - altså ligesom til menensker, 2 meter langt.

    Det kostede vist 700, men måske er det steget.

    Det lægger jeg på inden ridning, og ved strigling, og bagefter. Jeg synes, det er super.

    Men ja, jeg vil også have et underlag. Det skal dog ikke være BoT, men ceratex, da effekten ikke kan vaskes ud der. Og de 1-200 kr mere er hurtigt hentet hjem, når effekten ikke falmer.

    http://divahorsecare.dk/index.php?id=237

    Min BoT forhandler sagde, at mit BoT nok havde mistet effekten efter 3 år, selvom jeg ikke havde vasket det ret meget.

    Jeg vil også gerne have et lændedækken, det skal til gengæld være fra horseguard , koster kun 450.

    http://www.vedsted-molle.dk/horse-guard-keramisk-skridtdækken-p-5648.html?osCsid=2ncu4bobjh3a81kabc17eebc10


Kommentér på:
BOT-underlag - erfaringer?

Annonce