{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Hvad pokker skete der?! {{forumTopicSubject}}

Hej med jer..



I dag skulle jeg give Sani en sprøjte i halsen, med noget bakterie-dræbende i, da hun har lidt muk.

Dyrlægen gav hende en sprøjte igår, og hun var total kold overfor sprøjten.

Idag fik jeg hjælp af en pige fra stalden, som gerne ville stikke Sani for mig, da jeg ikke var meget for det. Det gik lige efter bogen, og Sani stod pænt og sagde intet til det.

PLUDSELIG tog fanden ved dyret, og hun trippede rundt (hun stod bundet). Jeg gik straks hen og løsnede træktovet, og trak hende udenfor, da hun stod og kiggede ud mod folden.

Da vi kom ud hoppede og dansede hun rundt. Jeg kunne næsten ikke holde hende. Jeg plejer altid at kunne "styre" hende, selvom at hun bliver tændt. Men denne gang var det HELT anderledes.

Jeg lukkede hende straks ind på ridebanen. Hun løb frem og tilbage. Det var som om, at hun så ting, som ikke var der. Hun lagde vægten på bagbenene, og stod med fremadrettede øre og gloede på noget, som ikke var der. Jeg kunne slet ikke nærme mig hende, eller komme i kontakt med hende. Hun var helt oppe at ringe, og løb rundt, som om der var spøgelse overalt

Efter 5-7 minutter begyndte hun at slappe af igen. Jeg kunne så nærme mig hende, og stod stille og roligt og beroligede hende.

Langsomt blev hun sig selv igen.

Så er det jeg tænker, hvad skete der lige? Kan det være den sprøjte hun fik, som gjorde et eller andet ved hende?

Igår var hun total rolig da hun fik sprøjten, og der var intet bagefter.

Nogle der har erfaringer på det område?

Det var så underligt at se...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad pokker skete der?!
Kommentér på:
Hvad pokker skete der?!

Annonce