{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

HISTORIE - vil i ikke læse?? Please? {{forumTopicSubject}}

Hej, vil i ikke læse min historie?


Jeg ved ikk om den skal holde nu? Skriv lige Please =P


Gamle venner:

Vi var to. Mig og Emma, vi havde altid være sammen, vi skulle altid være sammen. Men sådan skulle det ikke gå, Det hele startede lige før sommer ferien, Emma og jeg går i samme klasse 7.A vi var de bedste venner, Emma var smuk alle drengene hang efter hende, de elskede hendes smukke lyse hår og hendes blå øjne og hendes gode humør, men Emma, ja hun havde kun sin hest i hovedet. En uge før ferien kom der en ny pige i klassen; Tanja hun var sej. Hendes lange mørke hår var sat i en perfekt hestehale, og hendes G-star busker sad perfekt. Alle drengene blev straks vilde med hende, og alle pigerne ville være sammen med hende. Mig og Emma sad bare og fnisede og kiggede i det nye nummer af Equipage, vi var da lige glade med Tanja!
Tanja kom til at side side imellem mig og Emma, øv! Hvorfor lige os? Nå men hun var faktisk sød nok, måske lidt smart på den men ellers flink. Efter skole tog mig og Emma op på ride skolen og red vi red næsten altid sammen, vores heste var vores et og alt! Min hest hed Flair og Emma´s Dixi. Sommerferien nærmede sig og mig og Emma så frem til at tilbringe hele sommeren med vores dejlig heste og hinanden. Næste dag i skolen blev vi inviteret til fest ved Nikolai, den sejeste dreng i klassen, jeg var lidt vild med ham men det vidste ingen! Jeg glædede mig helt vildt og mig og Emma havde aftalt at vi sammen skulle ud og købe tøj til festen på fredag. Om torsdagen kom Emma og spurgte om Tanja ikke måtte komme med ud og købe tøj til festen, jeg blev lidt skuffet men, sagde dog ja til det. Dagen efter tog vi en bus til byen jeg købte et par fede cowboy bukser og en flot top, Emma købte en smuk blå kjole som fik hendes øjne til at stråle, så var der jo lige Tanja. Hun købte et par meget lav taljet bukser der nærmeste sugede sig ind til hendes perfekte ben, hun købte en top der var meget nedringende og hvor man kunne se det meste af hendes mave, hun købte og så en G-streng og en BH.
Vi havde en hyggelig dag men jeg følte mig ligesom lidt uden for. Tanja snakkede lystigt med Emma hele tiden, og ja jeg var der bare. Vi blev hentet uden for centeret jeg spurgte Emma om hun vil med ud og ride og hun sagde ja, Emma er bare den bedste. Festen var om lørdagen Emma kom hjem til mig ved middags tid for nu skulle der gøres klar! Vi hjalp hinanden med sminke og til sidst tog vi af sted. Nikolai havde lånt sin mor og fars sommerhus det var her der skulle festens. Da vi kom fik jeg et mindre chok! Der var stillet en bar op hvor der var fuld af alkohol! Der skulle åbenbart drikkes i aften. Vi gik rundt og sagde hej og snakkede lidt med de andre fra klassen. Så kom Tanja hun havde lagt en perfekt makeup og havde sit nye tøj på, alle drengene overgloede hende! Hun stank af spiritus og vil havde Emma ud og danse Emma gik med ud og danse og jeg stod og snakkede videre med nogle piger fra klassen. Efter en time var Emma ikke kommet endnu, og jeg begyndte at lede efter hende hun var væk!
Jeg gik hen til baren for at se om hun var der, og det var hun! Hun sad bag baren med Tanja hvor de delte en flaske med noget i jeg fandt aldrig ud af hvad det var men de havde drukket nok af det til at blive fulde! Emma rejste sig op da hun så mig. jeg vidste at Emma aldrig havde drukket før og at hun heller ikke måtte for sine forældre, jeg tog Emma under armen og forsøgte at få hende ud så vi kunne komme hjem. Tanja greb fast i mig og sagde: ” nu havde vi det jo lige så sjovt! Lad dog være med at tage hende hjem, vi er jo lige begyndt” Jeg blev sur på Tanja og vi begyndte at råbe af hinanden, til sidst lykkedes det mig at komme væk fra Tanja og komme ud. Jeg fik hende hjem til mig hvor hun sov, hun brækkede sig hele natten og vrøvlede. Resten af weekenden var mig og Emma sammen vi red og hyggede os som om alt var normalt, og vi havde glemt alt om Emmas bekendtskab med alkoholen. Om mandag kom alle rygterne om festen væltende i hovedet af os om at Tanja nu kom sammen med Nikolai! Jeg blev syg af jaulosi da jeg hørte det! Jeg var rasende, fra nu af hade jeg Tanja, Emma derimod var lige pludselig blevet de bedste venner, minderne om festen kom nu og det var som om Emma nu var kommet i den ”klub” som var afholdt for dem der drak.
Jeg var nu bare Louise, dumme Louise! Jeg spurgte Emma om hun vil med ud og ride hun kiggede bedrøvet på mig og sagde: ” Nej jeg kan desværre ikke i dag jeg skal i centret med Tanja, jeg er ked af det. Måske i morgen, vil du ride Dixi for mig i dag” jeg sagde ja til at ride Dixi og gik ellers bare, jeg følte mig dum og egoistisk jeg kunne ikke tillade mig at blive sur over at Emma ikke vil ride med mig i dag, hun havde jo lov til at være sammen med andre end mig! Men jeg følte mig alligevel forrådt. Dagen efter kom Tanja og Emma gående sammen sammen i skolen de grinede og fnisede men da de så mig holdte de straks op. Emma kom over gav mig et knus og sagde tak for at jeg havde redet Dixi i går og spurgte om jeg vil med i skoven i dag. Jeg blev glad og svarede ja. Efter skole mødes vi på rideskolen vi sadlede op og red af sted. Alt var skønt, men der var alligevel noget forandret Emma var helt stille og sad og kiggede ud i luften. Så sagde hun ”Mads er nu ret sød” Jeg kiggede på hende, Mads havde altid været vild med Emma men hun havde altid afvist ham og havde sagt ”jeg har min hest og det er nok for mig” Nu var hendes hest nok ikke nok for hende! Vi red videre i stilhed vi plejede altid at pludre løs men nu var det som om vi ikke havde noget at snakke om, som om at der var en usynlig væg mellem os som ikke kun brydes. Ugen gik, den sidste uge inden ferien, jeg så ikke meget til Emma for tiden og jeg passede Dixi tit, hun kom også sammen med Mads nu og hun sagde at det tog meget af hendes tid men hun nok skulle få mere tid jeg kunne bare ikke så hvordan? Hun var også sammen med Tanja tit jeg kom længere og længere væk fra hende. Sommerferien kom og den årlige ride lejer kom jeg havde glædet mig længe til det, nu kunne mig og Emma endelig være sammen, en hel uge uden Tanja, uden Mads kun mig og Emma og hestene og pigerne fra rideskolen. Men det skulle vise sig at det ikke blev helt som jeg havde håbet. Emma sad hele tiden med sin mobil og skrev med enden Tanja og Mads eller en af hendes nye ”druk venner” hun var også blevet mindre glad for at ride hun gad ikke bruge flere timer på at strigle Dixi til strigle kunkurrencen hun sagde at hendes negle ikke kunne holde til det hun havde nemlig fået dem forlænget, det var slet ikke den Emma jeg kende! Men nogle gange kom ”MIN” Emma tilbage den sjov skøre Emma der var lige glad med hvad andre syns om hende men de øjeblikke blev der færre af hun blev mere ”hård” og kold over for mig. Ferien gik hestene gik ude og hyggede sig og blev runde såd et var med at ride for at holde dem i form. Flair så smuk ude med den lille mave og hendes smukke røde farve. Men Dixi, ja hun var blevet fed og hun var ikke blevet striglet længe. Jeg så ikke meget til Emma og jeg var meget ked af det. Ferien gik dog hurtigt alt for hurtigt! Snart var det skole tid igen, tid til at se problemerne i øjnene, Tanja og Nikolaj som stadig kom sammen og som gjorde mig led og ked af det hver gang jeg så dem sammen, Emma som viste sig færre og færre gange på rideskolen og Dixi som blev mere og mere forsømt. Jeg kunne ikke holde, det ud!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HISTORIE - vil i ikke læse?? Please?
Kommentér på:
HISTORIE - vil i ikke læse?? Please?

Annonce