{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.430 visninger | Oprettet:

Hvad ser i? {{forumTopicSubject}}

https://www.facebook.com/photo.php?v=388444274599322&set=vb.322924207817996&type=2&theater


Selvom dyrelæge, diverse 'hygge avlere' og en smed har sagt hun 100% er ifol, så er jeg stadig ikke tilfredstillet eftersom der STADIG intet føl er!

Jeg har forhørt mig angående scanning, og min dyrelæge sagde det var for sent hvis hun er så langt hende som han regner med. Så den mulighed er der ikke.

Hun er ikke tynd, men jeg har svært ved at fange hendes 'ægte' mave på film og billeder, men alligevel er film nok det tydeligste vi kommer. Måske kan i med et godt øje se om maven er ren fedme (på trods af hun ikke er fed andre steder, og dyrelægen sagde hun hældte til den tynde side) eller om der er et eller andet skummelt der inde?

Hun er tjekket for orm, så det er ikke orme mave. Maven vokser desuden også, hun er blevet meget bred bag til, min pludselig mindre bred fortil.

Ang yver så kan jeg ikke se forskel, jeg er hingste/vallak menneske og aner intet om hvad der er 'hoppet', jeg var kun hvor de sidder....

Jeg har selv opgevet at der skulle være 'noget' der inde, men det er mærkeligt hvis så mange mennesker har taget fejl smiley

Hvad tror i, hvis i da kan se noget ud fra det klip?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ser i?
Kommentér på:
Hvad ser i?

Annonce