{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.037 visninger | Oprettet:

Bid - Baucher og HS. Roligt bid? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved det "endnu et bid emne". MEN det er nu engang altid individuelt og derfor skriver jeg dette :).

Jeg har i dag haft dyrlægen ude ved Koda og vi snakkede lidt om bid til ham. Hun målte og han skal bruge 14,5-15. Jeg fortalte hende at mit muffebid ikke fungere for ham og at det formentligt er fordi den ligger for uroligt. Hun anbefalede mig HS Dynamic rs snaffle eller noget i den stilart. Jeg er tidligere også blevet anbefalet et ophængt baucher bid, da ophænget gør bidet ligger mere roligt. Koda har brug for at bid der ligger stille i munden. Ved bare lidt urolige bid kaster han med hovedet og rykker i tøjlen. Så nu skal vi ud i at prøve en masse forskelligt. Jeg skriver herinde for at blive guidet lidt inden jeg køber mig fattig i bid. Så det jeg søger lidt hjælp/inspiration til er følgende:

1. Findes der "kopier" af HS som fungere lige så godt?
2. Hvad er deres erfaring med HS bid?
3. Hvilke bid har i brugt til heste der havde brug for rolikgt bid?
4. Er baucher bid et godt bid?

Så generelt bare for og imod, samt deling af erfaringer, så jeg kan nå frem til den bedste og mest behageligt løsning til Koda smiley Har været inde og se videoer og bidtilpasning.dk, så her er der blevet hevet på smiley

Dette skal IKKE være en debat om hvorvidt jeg skal bruge bid eller ej. Bidløs er ikke en løsning, da jeg på sigt vil starte stævner!

På forhånd tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bid - Baucher og HS. Roligt bid?
Kommentér på:
Bid - Baucher og HS. Roligt bid?

Annonce