{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Absolut bedste middel mod insekter? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Sommeren er nu over os, og jeg tror at langt de fleste er glade for det smiley
MEN min lille musse har det forfærdeligt! Hun bliver overfaldet af insekterne - ISÆR de små fluer! smiley
Hun går med insektdækken og maske på fold, og bliver smurt i Blue Hors insekt Roll On inden ridning, men det hjælper ikke. Har prøvet rigtig mange forskellige midler, men har ikke prøvet noget der har hjulpet. Desuden får hun hvidløg i foderet hver morgen.
Jeg selv og flere andre mener, at hun er mere overfaldet end normalt, og hun bliver sur og irriteret, og synes kun det er godt at være i stalden. F.eks. var vi på skovtur med 4 andre heste fredag aften, hvor en sværm af fluer fløj rundt omkring hendes hoved, og kun få var omkring de andre heste.
Lørdag midt på eftermiddagen var vi igen i skoven med to andre, og igen var hun angrebet, mens de to andre var "fluefri".
Hun ER følsom og sippet, men med en sværm omkring hovedet, er det ikke bare hendes temperament den er gal med smiley

Alle bud og råd modtages med kyshånd, for det er virkelig ikke fair for hende at skulle døje sådan med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Absolut bedste middel mod insekter?
Kommentér på:
Absolut bedste middel mod insekter?

Annonce