{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

Den bedste dag meget, meget længe :) {{forumTopicSubject}}

Uuuh, har bare haft en kanon dejlig dag i dag!
..nogle ved nok, alt det med Amigo, og at jeg har arbejdet meget på det sidste, og skrevet eksamensprojekt og sådan... faktisk slet ik fået nogen glæde ud af december, slet ik følt der er jul....

Men i dag, der har jeg bare haft den bedste dag i meget, meget lang tid:) -Takket være MFMF !

-Det startede med at jeg stod op kl. ni, og gjorde mig klar og sådan. mig og Maria skulle ud til My, som desværre har fået kolik.
så ringede de fra arbejde, om jeg ku komme fra nu til halv fire. der måtte jeg så sige nej, for jeg skulle noget andet - og det skulle jeg, være sammen med Maria, og have lov at have fri og holde ferie uden at stresse rundt.
Så kl. lidt over ti kom vi afsted, og My havde det heldigvis godt(: så ordnede vi bokse og alt det, og gik en tur i skoven med My og Amigo.. dejlig tur - selvom Amigo ikke var så meget andet end besværlig pga. hans højre energiniveau og hans mangel på respekt. Men vi kom da afsted og hjem igen smiley
Så da vi kom hjem, sked My fr første gang siden onsdag smiley smiley -total optur!!

Så sku mig og Maria ned i byen, og købe julegaver til hinanden !! xD ;D det blev ogs en super hyggelig tur(: -damn det er længe siden jeg har været dernede sidst man ! ;b ...men det har jeg jo ik haft tid og penge til...
vi fik ogs købt spande ud til hestene xD

så da vi var færdig igen, kørte vi igen ud til hypperne(: og trak en tur i skoven med My igen smiley smiley

og så ellers hjem igen (:

***
En kanon dejlig dag, simpelthend bare super :D<3 og nu er min storebror ogs lige kommet hjem fra KBH !! :b

Tak for en virkelig dejlig dag MFMF ! (:<3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den bedste dag meget, meget længe :)
  • #1   22. dec 2006 AA : neej det lyder virkelig dejligt smiley

  • #2   22. dec 2006 Det var da dejligt at du endelig havde en dag uden at stress :D!
    God jul til dig smiley


  • #3   22. dec 2006 Det lyder virkelig som en rigtig dejlig dag .
    Min dag har bare været mega kedelig .
    Jeg kunne ikke ride da Scharlif blev vaccineret (Staves) i formiddags så , det kunne jeg ikke .
    Også har jeg bare ryddet op i stalden ( MEGA kedeligt) ...
    Har bare ikke haft en skid optur i dag 8(


  • #4   22. dec 2006 Dejligt smiley

    ´Min Amigo, er faktisk blevet super sød, at trække med, og ride smiley Bortset lige fra, at nogengange når han er væk fra Pepsi, bliver han træls smiley Men jeg travede i 1½ minut for første gang i laaaaaaaaaaang tid smiley


  • #5   22. dec 2006 <b>God Jul </b>
    Dejligt med en hygge dag smiley


  • #6   22. dec 2006 nogen gange skal man kunne smage det sure inden man virkelig kan smage det søde smiley

    Det er er virkelig dejligt med sådan nogle dage hvor det hele er godt !


  • #7   22. dec 2006 Hygge smiley

    Jeg havde, som nogle af jer godt ved, dyrlæge til Filippa igår, da hun var stok halt. Staklen havde fået en hovbyld, så hun fik noget penicilin og noget smertestillende, og så skulle det gerne være næsten væk i morgen.

    Allerede idag da jeg kom derned var det lidt bedre, nu ville hun da støtte på hele hoven, men går stadig mega underlig, og overvejer hver skridt :S

    Men var mega glad da jeg trak hende ud af boksen og så at det var blevet bedre smiley

    Nu håber jeg bare på det bedste, og at det er næsten væk i morgen tidlig, ellers må vi ringde til dr. Dyr igen og så skal hun på en penicilinkur. Men skidt, så længe tumpen kommer til at kunne gå igen smiley


  • #8   22. dec 2006 Wee lyder dejlogt 8D
    Hehh
    Har ik haft en 'hurra' dag idag.. Lidt kedelig og træls..
    Først sov jeg til kl 12 ( Hmm.. Hovsa 8D )
    Så skulle jeg med min søster til ridning ca kl 16:30.
    Så var Musse, den hun rider, træls.. Da sadlen blev lagt på bed hun mig li i låret, AV for dælan!
    Så lidt under halvvejs inde i hendes ridetime, flipper Musse ud. Hun begynder meget pludseligt at sparke ud efter en lille 3'er ved navn Buster, og ind på barrieren og alt muligt, Hu flippede totalt.
    Men søsser blev skam siddende på.. Falft ik a 8D
    Så blev søsser og hende der red på lille Buster, hurtigt bedt om a stige a hypperne.
    Men de kom begge op igen 8D

    Pyyh ... !!
    Det var bare nervepirrende da min søs kun har redet, god 1 måned.. Hun er nybegynder skal det li siges!
    Så det var sårn lidt, Uha, da det skete, for jeg så nemmerlig hele episoden! !

    Meen .. Lidt godt var der da gemt i dagen.. Fik en julegave a Malle, min veninde, og hun fik en a mig, og Fiona fik hendes store julegave a mig.. En lammepad og en lille pose godbidder 8D
    Så det var jo deejligt 8D

    Hehh .. Tjaeh .. både en go' og en dårlig dag smiley
    Hehh xD


  • #9   22. dec 2006 Lyder rigtig dejligt & hyggeligt smiley


Kommentér på:
Den bedste dag meget, meget længe :)

Annonce