{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
383 visninger | Oprettet:

Lukas din skønne hest {{forumTopicSubject}}

Lukas var en rigtig darling igår.

Først var han med henne på marken for at få taget nissebilleder til hjemmesiden smiley Så smed jeg sadel på ham, og longerede ham i 7-10 minutter. Da jeg havde klikker og gulerødder i min lomme besluttede jeg mig for, at nu skulle han lærer at der ikke sker noget ved at jeg sætter foden i bøjlen.

Jeg tror at der er nogen der har sparket ham, for han panikker helt når jeg gør det smiley Og det er lidt vigtigt at han kan det.

Så vi gik op på pakeringen, og først skulle han bare stå stille når jeg stillede mig klar til at løfte benet. Det klarede han fint, og han fik et klik og en godbid. Vi arbejdede videre og jeg begyndt at tage fat i bøjlen og han flyttede lidt på sig, så jeg måtte tag lidt fat i tøjlen ind mod mig selv, så han ikke kunne gå så langt. Når han stod stille fik han et klik.

Da han kunne det, løftede jeg forsigtigt mit ben, og han hoppede til siden. Vi begyndte forfra, og da jeg løftede benet denne gang stod han stille(han spændte dog meget op). han fik sit klik og godbid. Bagefter kunne jeg forsigtigt sætte foden i bøjlen smiley smiley

Han var bare så dygtig. Og i skulle have set hvor glad han var i longen. Han skulle hele tiden vise hvor dygtig han var smiley

Han er nok kommet i rigtig julehumør smiley

Nå ja... Glædelig jul til jer allesammen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lukas din skønne hest
Kommentér på:
Lukas din skønne hest

Annonce