{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Hvor blev tiden af ? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften sige hvor blev tiden af ? den går hurtigt..

Det opdagede jeg lige da jeg kom til at tænke på at min skønne vallak Anton bliver 9 år på lørdag, jeg købte ham som 4års og så er det bar jeg tænker hold da op hvor blev tiden af ?

På mandag har jeg haft ham i hele 5år, vi har været igennem jeg ved ikke hvad, tilred ham selv, har været tæt på at sælge ham et utal af gange, har været bange for at ride ham de sidste 3år, har haft ham udlånt i 2måneder osv osv osv..

Han står her endnu og er ikke længere bange for ham, så alle de kampe vi har haft har betalt sig:)

Men gud hvor er det dog vildt smiley

Nogen andre der har det som jeg der slet ikke forstår hvor tiden blev af ?

Og lige et hygge spørgsmål hvad skal i lave idag?

Jeg selv skal ud og prøve min kommende hest for sidste gang inden han skal hjem og stå hos mig smiley

Og så skal jeg ride Anton sammen med hans part smiley

Så super hyggelig dag bliver det helt sikkert smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor blev tiden af ?
  • #1   25. jul 2013 Ja det er næsten helt uhyggeligt som tiden går. Nu sidder jeg og tænker på hvor hurtigt ponyårene er gået for mig. Jeg solgte mine guldklumper i oktober sidste år og det føles stadig som var det i går det skete!
    Men gud hvor man dog kommer til at savne at have en hest, når man først ikke har dem mere!


  • #2   25. jul 2013 Ja puha, det kender jeg alt for godt.... Vi købte min pony Dolf som 1 års, og ligepludselig er han blevet 7.. Han er jo stadig min lille unghestedreng altså! Jeg kan slet ikke forstå det!

    Jeg har ikke rigtig nogle planer i dag, det skulle have været solskin her, men guess what, det regner... smiley


  • #3   25. jul 2013 ja tiden går hurtigt nogle gange.. smiley nogle gange for hurtigt.

    Lyder dog dejligt med dig og din hest smiley

    Jeg skal ride en aftentur på Jasmin i dag, 2 gang i hackamore/uden bid, og jeg glææææder mig, for hun var så dygtig :))


  • #4   25. jul 2013 Jeg synes jeg hente Champ igår men jeg har snart haft ham i 3 måneder:)

    Idag skal jeg ha farve hår og ride dressur på Champ;)


  • #5   25. jul 2013 Johanne
    Jeg ville slet ikke kunne undvære egne heste tihi dør den dag jeg ikke kan have mine egne har jeg haft 5år nu bliver hårdt hvis jeg en dag ikke kan have mine egne :S

    Nikoline
    Ja præcis, jeg ser os min snart 9års vallak som en unghest endnu kan slet ikke vende mig til at han er så gammel smiley

    Her er der heldigvis stortset intet regn;)

    Camilla
    Ja det er skønt med mig og min vallak og at jeg har beholdt ham trods alle de problemer smiley gør mig bar til en lykkelig heste ejer smiley

    Lyder skønt smiley


  • #6   25. jul 2013 Tiden går for hurtigt. Min elskede part blev aflivet sidste onsdag. Vi nåede kun at få halvandet år sammen.. På så kort tid udviklede vi os begge enormt.. Det føles stadig som igår, at hans ejer købte ham og tilbød mig at ride ham..kan stadig ikke forstå at han er helt væk nu.. Har heldigvis ekstremt mange billeder, med de bedste minder.

    - jeg skal være sammen med nogen venner, er pt på vej hjem fra Århus smiley


  • #7   25. jul 2013 jeg sys tiden går stærkt efter jeg har fået et barn sys kun det var i går han kom til verden men det er 16 måneder siden smiley

  • #8   25. jul 2013 Syntes bare at tiden begynder at gå så hurtig når man bliver ældre! Da jeg var lille syntes jeg at det tog en evighed at køre ned til grænsen (Tyskland) og nu tager det bare ingen tid! Det er helt uhyggeligt! smiley

  • #9   25. jul 2013 Sandra
    Ja kan og mærke at da jeg var omkring de 15-16år synes jeg tiden gik langsomt, skole, uddannelse osv nu er jeg snart 22 år er færdig med min uddannelse næste år, det er helt vildt, fatter det slet ikke..



  • #11   25. jul 2013 Har også haft min Moonlight i 5 år, og det er utroligt at tænke på, at han allerede er 15 år gammel. Har haft mange op- og nedture med ham, men hvor har han dog også lært mig meget, også ud over det hesterelaterede!

    Dagen idag står på ridning, afslapning og kemilæsning (ved godt, at det er sommerferie :))


  • #12   25. jul 2013 Her snegler tiden sig afsted, og alt går mildt sagt ad helvede til smiley

    Har lovet min far at plukke moreller i dag, og så tror jeg også jeg tager i skoven med min hund. Men lige nu star der en dejlig opvask og venter på mig smiley


  • #14   25. jul 2013 Jeg kender det godt... smiley Syntes selv da jeg købte min bonita, at hun var 4, og var unghest, og så havde jeg jo god tid til at udanne hende. Nu er hun lige blevet 7, og hun kan slet ikke noget aldersvarende... Jeg tænker tit, hvor dælen fløj de 3 år egentlig hen ? smiley


  • #15   25. jul 2013 Ja tiden er bare forsvundet, kom til at tænke på hvonår det var jeg havde haft Chantall et år, da han jo altid kun har været hos ejer nogen måneder, finder så ud af det snart er et år jeg har ejet den lille pony, og Santos er næsten halv andet år smiley jeg fatter ikke hvor tiden er blevet af, men på den anden side gør det mig ikke noget tiden er gået stærk, for det betyder der ikke er så lang tid tilbage til Santos kan komme igang med ridningen smiley

    så nogen gange er det dejligt at tiden går stærkt smiley


Kommentér på:
Hvor blev tiden af ?

Annonce