{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Underviser ved Kolding området {{forumTopicSubject}}

Kan i anbefale nogle gode undervisere nær Kolding eller Vamdrup området?
Søger god dressur undervisning af en som ved hvad han/hun laver og ved hvordan ungheste skal rides. Det skal meget gerne være en som kan føre mig og min hest til landsplan, eller i hvert fald et godt stykke på vej. Min. på mb niveau, evt. en berider men det behøves ikke smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Underviser ved Kolding området
  • #1   13. aug 2013 Der bliver holdt dressur kurser i Vamdrup, Revsø og Vojens et par gange i måneden af en eksamineret træner ved navn Rune Gludsted.
    Her er et eksempel på et af kurserne som holdes i december - der er mange flere de slags events på facebook smiley

    Her er linket til hans egen rideskole i midtjylland - her er blandt andet end masse billeder af forskellige ekvipager smiley

    Undervisning et par gange i måneden er nok ikke nok, men han er et super supplement!


  • #2   13. aug 2013 Ham kender jeg godt og jeg har også planer om at skulle ride et kursus ved ham snart smiley Men er han også god selvom at man har en unghest som ikke rigtig kan nogle øvelser?

  • #3   13. aug 2013 Han har to ungheste hjemme i stalden som han selv har redet op. Hans kone rider en MB hest som de ligeledes selv har tilredet.

    Rune er meget fokuseret på grundridningen og kan bruge lang tid på at arbejde sig op mod øvelserne. Han underviser efter at med balance og grundridningen så kommer øvelserne af sig selv smiley


  • #4   13. aug 2013 Okay, det lyder jo rigtig godt så! smiley Mange tak

  • #5   13. aug 2013 Jeg rider selv ved Rune og han er intet mindre end fantastisk til både heste og ryttere smiley

    Vi har mange ryttere på kurserne og niveauet strækker sig fra nytilredne til GP-niveau smiley

    Jeg har selv en ekstremt følsom hest, som jeg var kommet helt forkert i gang med og derfor var den blevet meget stresset. Rune har været super god til at læse hestens behov og hjælpe rytteren og hesten gennem kriserne. I dag har jeg en hest som nyder at arbejde og virkeligt forsøger sit bedste hver gang smiley Det har taget. tid at vende hende rundt, men i løbet af det sidste halve år er vi gået fra LC til LB niveau - det er uden tvivl den gode basis Rune har givet os som har givet grundlaget for den hurtige udvikling vi pt er i gennem smiley

    Jeg har selv elever i det daglige som også rider kurser ved Rune og de oplever rsamme succes og glæde hver gang de har været på kursus smiley Jeg kan kun anbefale dig at prøve kurserne smiley

    Rune går meget op i at grundridningen skal være på plads og at hesten skal bruge kroppen korrekt og komme hen over ryggen - det skal man være indstillet på at give tid til smiley Man rider aldrig en øvelse for øvelsens skyld, men derimod med et mål hvor man opnår større ridelighed og en bedre hest smiley

    Jeg står for at arrangere kurserne i Revsø og vi holder næste gang kursus den 14.-15. september smiley Vi har stadig få ledige pladser smiley


  • #6   13. aug 2013 Hov - der skulle stå fra LC til LA niveau smiley

  • #7   13. aug 2013 Det er også planen at jeg snart skal ud og prøve et af hans kurser smiley Revsø ligger dejligt tæt på, så det kunne godt være en mulighed smiley

  • #8   13. aug 2013 Du skal i hvert fald være velkommen smiley

  • #9   13. aug 2013 Jeg rider også ved Rune og vil ikke bytte smiley Min hest og jeg har rykket os rigtig meget. Jeg var ellers ved at opgive at komme ud over LC eller LB1 - og da slet ikke udendørs...Min hest var mega hidsig og gik mere op end frem.. Nu ser verden helt anderledes ud - vi er startet på LA1 og 2 og selv om min hest aldrig bliver kedelig, så kan jeg nu styre ham rundt på banen til 65 % på en hest der går fremad og er med hen over ryggen smiley Det er virkelig en lækker fornemmelse, når man bliver taget med på den måde smiley

  • #10   13. aug 2013 Bjarke Raghner er knaldhamrende dygtig!

  • #11   14. aug 2013 Ja jeg er så også en Rune rytter smiley
    Jeg har redet ved ham siden sidst i maj. Jeg har fået en helt anden hest. Jeg kom med en hest, hvor jeg skulle have en til at holde den, i frygt for den løb når jeg skulle op. En hest jeg ikke kunne lægge ben ved, uden den løb. Og der var mistillid imellem os. Balance i galop ejede vi, og styrbar var vi ikke altid.
    I dag, efter knap 3 måneder, har jeg en hest, som står stille når jeg skal op. En hest jeg kan lægge ben til, påbegyndt sidebevægeler. Og en hest som er begyndt at ligge sig til i galoppen smiley selvom jeg ikke rider dressur hvergang, så rykker vi os helt vildt. Dem som kun ser os til rune kurser inklusiv rune, roser vores fremgang. smiley midt i juni, red jeg to LD2(ikke noget vildt, men vi var ikke parat til mere) den ene til knap 68%, den anden til 70% med 8 i lydighed. I begge klasser har jeg redet forkert. Det havde jeg ikke kunne uden Runes undervisning for bare 4 måneder siden.
    Hvis du tager Revsø, glæder jeg mig til at se jer. Det er super hyggeligt. smiley


  • #12   14. aug 2013 Jeg startede for 3 år siden med min unghest, hos Rune, jeg har aldrig redet undhest før og er sikker på at det aldrig var blevet så godthvis jeg ikke red hos ham. Han er SUPER dygtig. Han har lært os storset alt det vi kan i dag dressur LB-niveau og så startede jeg med at springe ved ham i påsken i år, hvor vi sprang 30 cm fordi min hest løb med mig, vi trænede en masse tenik og nu er vi klar til at starte en LF-LD. Jeg kan kun på det varmeste anbefal at deltage i vores kurser. Rune er en FANTASTISK underviser, han tager 100% udgangspunkt i rytter og hest og ikke resultater. Han har en yderst behagelig måde at undervis på.

  • #13   14. aug 2013 Hvad koster det egentlig med undervisning ved Rune guldsted på revsø?

  • #14   14. aug 2013 I dressur koster det 450 kr for 2 dages undervisning og så kræver klubben oveni 50 kr pr dag i facilitetsgebyr hvis ikke man har halkort smiley

  • #15   14. aug 2013 Bjarke Raghner er også rigtig god smiley

  • #16   14. aug 2013 Line Balle: Hvor holder han til? smiley

  • #17   14. aug 2013 Jeg har lige været inde på Bjarkes hjemmeside, men der står ikke noget om undervisning?

Kommentér på:
Underviser ved Kolding området

Annonce