{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

"Syg" IGEN!!!!! {{forumTopicSubject}}

Er så træt af det hele lige nu!

I februar fik Oprah slem slem nældefeber, og blev ikke redet i lidt over 4 måneder..
Genoptræning startede, og det gik super.,
Så kom sommeren hvor jeg tog til Spanien, og hendes tidligere part red hende..
Jeg fik redet hende i en lille uge efter jeg kom hjem, og pludselig stod hun med gjordsår..

Idag var så første gang jeg skulle ride hende, og så er hun STOK halt! smiley
ØV hvor er jeg træt af det!
Havde virkelig glædet mig til at skulle igang med hende, starte stævner og igang med undervisning igen..

Hvad med jer andre? Har i også noget øv i skal ud med?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Syg" IGEN!!!!!
  • #1   14. aug 2013 ja den pony jeg red på på rideskolen er lige plevet solgt i sommer ferien og jeg vidste det slet ikke så nåede ikke og sige farvel:( og det var den pony jeg hevde redet på i fem år;( og nu er hun bare væk:( og vi havde et meget specielt bånd;( og det lyder træls alt det du har været igenne:)

  • #2   14. aug 2013 Yup.. Min hest hoster igen, og skal stå 14 dage smiley Derudover har jeg idag opdaget at han har noget der ligner øjenbetændelse. Hip hu ******* ra altså! smiley
    Nu skal han altså bare blive rask. Jeg kan ikke fordrage når han ikke er på toppen, det gør mig alt for stresset og nede smiley


  • #3   14. aug 2013 - Og derudover går min boligstøtte absolut agurk og de kan ikke finde hoved og hale i noget som helst, og det irriterer mig! De sidder med ALLE mine papirer og ALLIGEVEL mener de at noget ikke funker.. Det skulle aldrig være dem der ikke funker!?!?!?!
    - og lige nu er jeg i praktik ved en bonde hvor jeg er ude og malke, men på grund af stram økonomi, ingen støtte under lærekontrakt, ingen overenskomst ved bonden, ja, så må jeg se i øjnene at det ikke kan fortsætte da jeg også har en hest, lejlighed og meget mere at tage hånd om.
    - OG til sidst. Kan ikke finde det skide job jeg står og mangler! smiley
    Det var vist alt mit galde, so far smiley


  • #4   14. aug 2013 Tjo jo, det kan man vidst godt kalde det:

    Min gamle hoppe blev i marts aflivet grundet brækket ben (Knust kodeled)..3 uger senere fik jeg heldigvis en ny stjerne hest (: Desværre gik han hen og brækkede sit ben, ca 3 uger efter at jeg havde fået ham + han havde voldsomt ondt i ryg og skulder, efter dårligt tilpasset sadel, fra gamle ejer...Han stod så i 3 måneder i boks. Nu er han endelig kommet på fold og i genoptræning (i longe). i starten af genoptrænings perioden lavede han et eller andet med sin skulder, så han nu var halt på forbenet...Alt dette er heldigvis ovre. I søndags var jeg for første gang på ryggen af ham, og på mandag starter den rigtige genoptræning smiley

    ak ja... Hvis der sker mere, ved jeg ikke helt hvad jeg skal gøre af mig selv..!


  • #5   16. aug 2013 Puha - super øv alle 3 ting smiley
    Men er glad for jeg ikke er den eneste der er løbet ind i en mur af problemer smiley


Kommentér på:
"Syg" IGEN!!!!!

Annonce