{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Løs sko(???) {{forumTopicSubject}}

I uge 31 trådte Freja sin sko halv-løs. Den løftede ca. 1 mm. over hoven i den ene side, alle søm sad i.
Jeg var på Rømø hele den uge, og skrev med det samme til smeden, om han havde en tid ugen efter da Freja havde trådt sin sko løs.
-Det havde han.

Det KORTE af det lange er nu, at smeden har aflyst flere gange. Det er 14 dage siden(ca.) hun trådte den løs.
Her de sidste dage har jeg haft aftaler med smeden, men han har aflyst gang på gang.
Så for nogle dage siden begyndte jeg at søge efter en ny smed. Men det er bare IKKE LET.
Jeg har snakket med 5 forskellige her fra området, og den der kan komme hurtigst er på torsdag(6 dage).

Jeg ved ikke hvordan det er med andre sko, men de sko Freja har i er der 3 søm på hver side af skoen.
I dag så jeg at 2 ud af 6 søm er væk. Faktisk 2 på samme siden. Så på den indvendige side af skoen er der kun 1 søm til at holde den fast.
Desuden er skoen drejet en smule, og jeg er bange for den trykker på hendes stråle.

Er dette en akut situation?
Jeg vil nødig misbruge ordet, men for det meste kommer de jo hurtigere ud, hvis situationen er akut....
Vil lige fortælle at vi normalt har 100% styr på smeden og vi får ham altid ud når de trænger. Men denne gang er det gået galt. Vi har haft meget at tænke på her de sidste uger.. Og som sagt, har smeden ikke overholdt vores aftaler.

Håber i kan hjælpe mig.
Hun er ikke blevet redet, eller longeret siden jeg opdagede skoen var løs.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Løs sko(???)
Kommentér på:
Løs sko(???)

Annonce