{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste Handler
  • #1   19. aug 2013 det skal lige siges at det er til en opgave om folks meninger om heste handler hvad der er godt og dårligt ved heste handler

  • #2   19. aug 2013 Hestehandlere behøver ikke nødvendigvis være noget skidt, men mange folks opfattelse er som oftest negativ da der desværre er RIGTIG mange hestehandlere der kun tænker i penge og dermed har dårlige kår for hestene. De har for mange heste på for lidt plads og de bliver måske ikke altid behandlet som de bør.

    Men jeg ved der findes hestehandlere der er fornuftige og som faktisk handler md fornuftige heste/ponyer osse.

    Man kan være heldig, jeg kunne sagtens finde på at kigge ved en hestehandler efter hest, man skal bare altid ha i baghovedet at kigge stedet grundigt efter i sømmene og bruge sin sunde fornuft smiley


  • #3   19. aug 2013 Tak for din kommentar smiley
    skal os ud til masse forskellige heste handler rundt omkring i Danmark smiley
    ja netop synes os alle dem jeg høre om her inde aldrig vil kunne finde på at købe hest hos en heste handler( selvfølgelig ikke alle her inde ) pga fx man ved ikke hvordan den har haft det men så synes jeg da også at inden man ville købe så overveje en heste handler de har jo nogle skønne heste, jeg kunne os godt finde på at købe en hos en heste handler så man kunne gi hesten et godt hjem med masser af kærlighed. også lige meget hvad den har været udsat for


  • #4   19. aug 2013 Jeg rider selv ved en hestehandler og det er det bedste sted for en hest. De går på store græsfolde og bliver passet med både smed og dylæge. Hvis de skal have sko, så får de sko, hvis de er syge får de dyrlæge, ligemeget om det er søndag aften. Nogle af hans ponyer/heste vil han ikke rigtig sælge fordi de er hans små 'stjerner'. Vi rider dem, får undervisning og tager til stævner. Jeg har redet der i 8 år, og det er virkelig mit andet hjem.

    MEN, jeg kender også andre, hvor det slet ikke ser så godt ud. Men så er det tit fordi at de har alt for mange heste smiley

    Håber det var lidt til hjælp smiley


  • #5   19. aug 2013 Selvfølgelig tænker hestehandlere på penge, det er det de skal leve af, de kan ikke have heste med samme følelser som os private har.

    Men råder selv ved en hestehandler, så kender det lidt inde fra, og må sige jeg er blevet mere positiv stemt overfor hestehandlere efter jeg er startet deroppe..


Kommentér på:
Heste Handler

Annonce