{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Boots- hvilke er bedst til prisen? {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at prøve boots til min hest, da hun konstant smider skoen, men er for ømtået på grus til at de kan undværes.

Men hvilke boots er bedst til prisen.
Har kigger på renegade boots, men sys ik min penge pung kan klare at investere i dem lige nu. Så hvad er ellers godt og til at betale sig fra.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Boots- hvilke er bedst til prisen?
  • #2   20. aug 2013 Jeg har 2sæt Easyboot Trail - De er nemme at sætte på.
    De virker slidsstærke, har ikke brugt dem så meget endnu smiley

    Er ret sikker på, at de er udgået herhjemme, men kan fås på ebay smiley


  • #3   20. aug 2013 Jonksen- den side har jeg set, er bare i tvivl om hvilke der er bedst smiley
    men tak smiley


  • #4   20. aug 2013
    Forskellige boots til forskellige hov former, så det er ikke sikkert at de billigste passer din hests hov. Men Hovfokus.dk skulle være hjælpsom :o)


  • #5   20. aug 2013 okey. jeg prøver mig lidt mere frem derinde så, er såmænd ikke interesseret i de billigste, men snarere de bedste, men desværre hænger pris og kvalitet ikke altid sammen..
    vil da hellere give 1000 kr for nogle som er af samme kvalitet som nogen til fx 2000 kr smiley
    håber det var forståeligt.


  • #6   20. aug 2013 Det bedste ville være at skrive en mail til ham som har hov fokus!! smiley og evt vedhæfte billeder af din hests hov, fra ale vinkler smiley han er utrolig hjælpsom, og fortæller alt du har brug for at vide !! Så gør dig selv den tjenneste at skrive en mail til ham smiley han svare også timelig hurtigt igen!

    Valget af boots afhænger også af brugen af dem. Er det bane ridning, tur ridning, er det meget trav og galop eller er det til folden smiley

    Så skriv til ham ! smiley
    Held og lykke !!


  • #7   20. aug 2013 Jeg bruger selv Cavallo Simple Boot, og jeg syntes at de er fine til prisen smiley De passer ihvertfald min hest, dog skal jeg have sokker i dem for at de ikke skarver.

    Alle i den stald jeg står i rider med boots, og de er gladest for Equine's de røde (kan ikke huske hvad de hedder).

    Derudover skulle Renegade også være super gode! Dog er de jo dyre, som du selv skriver, og besværlige at få bestilt hjem uden om tolden smiley


Kommentér på:
Boots- hvilke er bedst til prisen?

Annonce