{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Et lille glædes indlæg! {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo min skøønne lånepony Victoria, jeg hentede i hjem den 25 januar, i år :).
Hun var så sød da jeg var ude og prøve hende, og efter at have prøvet hende en gang besluttede jeg at det så skulle være hende.
Det gik rigtig godt de første par dage, men så blev hun også bare mere og mere aggressiv.. en måned senere turde jeg hverken at sadle hende op, eller hente hende.
Min veninde gjorde det for mig.
Hun var konstant sur, lossede efter en ude på folden, og bed efter en når man sadlede hende op.
I Marts måned, gik det fuldkommen galt.. jeg ville sadle hende op, hun rev sig fri stak af, rendte mig ned, smadrede sit hovedtøj osv..
Jeg var græde færdig den dag, og den livsfarlige pony skulle bare sendes ad H til!
Jeg tog hjem, og tog ikke ud til hende i en uge.
Jeg prøvede at ride bidløst, og hun ændrede sig fuldkommen! Jeg blev hver dag galoperet i møde med vrinsk osv!
Den dag i dag, er hun den roligste, sødeste, og kærligste hest jeg har mødt, og jeg er så uendelig glad for jeg ikke sendte hende hjem, hun er min aller bedste ven i dag, hun er bare det bedste selvskab nogensinde, hun passer på mig under ridning, og ork hvor jeg elsker hende! :'D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et lille glædes indlæg!
Kommentér på:
Et lille glædes indlæg!

Annonce