{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
603 visninger | Oprettet:

Hvad laver i med jeres skønne 3års? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg sad og tænkte på hvad i går og laver med jeres skønne 3års hypper smiley

Har i en god teknik ang træning af rygmuskler?
Og frem og ned af søgning?

Jeg har nemlig en frieser/shire vallak på 3år, som har det med at have hovedet i vejret hele tiden, ligger self til racen, men har i nogen fif til hvordan jeg får ham til at slappe mere af i hele sin krop og ikke lave "Her kommer jeg" krop smiley Hvor han skal rende med højt hovede og fint bukket nakke og høje knæløft?

Bare så han får opbygget de rigtig rygmuskler, inden jeg går helt igang med tilridningen?
Har været oppe på ham 3gange og det er bare sådan en skøn følse:)

Skriv gerne noget om jeres hest også.

Og kig self gerne forbi min skønne Sir john john ;


Andre forumemner med "Hvad laver i"
Hvad laver I
med jeres føl :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 22. nov 2015
Hvad laver I
Hvad laver I med jeres føller :-) ?
Skrevet af: ELKJÆR med lækker hypper - 19. nov 2015
hvad laver i??
Hej :-)hvad laver i ? Jeg keder mig helt vildt ! :-) så...
Skrevet af: Bolette & Halkærhus ponyen - 30. sep 2014

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad laver i med jeres skønne 3års?
  • #1   8. sep 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Wb2NnguGBak jeg så disse videoer..

  • #2   8. sep 2013 men i dag, har vi redet bakket terræn.. og så slog den lille prutskid, over i galop.. så vi har haft vores første galop.. tihi.. smiley
    det bakket terræn gør at de sætter muskler, men uden at skulle "tvinge" dem.. smiley de er tvunget fra naturens side til at gå frem, for ellers mister de balancen.. smiley og så er de fleste heste bare VILDE med det.. smiley


  • #4   9. sep 2013 jeg brugte en masse longe arbejde med min, men da hun stadig ikke fangede det, lagde jeg løse indspændinger på, det gjorde jeg kun tre gange, og var meget modstander af det, men noget skulle jeg jo prøve, når alt andet var prøvet. men efter tre gange kunne jeg snildt tage den af igen, selv i ridningen, stoppede hun med at smide hovedet i vejret..
    men man skal være forsigtig med indspændinger, og ikke bruge dem overdrevent.

    med min tre års, laver jeg stadig ikke noget.. han er bygget som en shire, og er et kæmpe lokum, så han skal helt bestemt have et år mere, inden jeg går i gang med ham.. men i løbet af vinteren, skal han nok have lært at få sadel og trense på, og måske en meget let rytter på ryggen, men udover det, får han til næste efterår til at vokse det sidste.. han er virkelig ranglet og grim at se på endnu.. hvorfor er der bare ikke nogen af mine heste der er klar til tilridning før de bliver 4 ??? glæder mig vildt til at komme i gang


Kommentér på:
Hvad laver i med jeres skønne 3års?

Annonce