{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.265 visninger | Oprettet:

Slette emner når man ikke får de svar man ønsker :( {{forumTopicSubject}}

Godaften HG

Ved godt det har været oppe før, men nu har jeg oplevet det 3 gange i aften, og er s*u blevet lidt træt af det!
En bruger stiller et spørgsmål, og når de ikke får de ønskede svar (selvom svarene er formuleret konstruktivt og pænt), så bliver emnet bare slettet smiley
Kan det virkelig være rigtigt at folk er så bange for ikke at få en masse rygklapperi, at de sletter et emne blot fordi svaret ikke er; "din hest går perfekt, du skal intet ændre", "det er din pony det er galt med, brug længere sporer" e.l.!?
Jeg synes helt klart at nogle tråde spinner lidt ud af kontrol, og bliver meget negative og ikke særlig konstruktive, og der kan jeg godt forstå at TS vælger at slette hele emnet, men ellers; burde det ikke være sværere, da jeg tit synes at der går en masse god information tabt når folk vælger den nemme løsning smiley ?
Hvis det var op til Jer, hvordan skulle det så fungere på HG mht. at slette emner?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slette emner når man ikke får de svar man ønsker :(
  • #1   11. sep 2013 P.S. Hvis nogen er uenig med mig sletter jeg emnet, så kan I lære det smiley smiley smiley

  • #2   11. sep 2013 Det er pisse irriterende, specielt fordi det faktisk er emner og svar man kan bruge til noget! smiley
    Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad det handlede om, men det kan jo os i nogen tilfælde blive slettet af de der HA mennesker! smiley


  • #3   11. sep 2013 Jeg har selv slettet emner, når jeg synes der kommer kommentar der er træls.
    Ikke fordi jeg forventer at få positive svar, mest fordi at der altid er en eller flere der skal kommentere noget der overhovedet ikke har noget med TS' indlæg, og spørgsmål.
    Så hvis folk bare kan holde sig til emnet. og det/de spørgsmål TS ønsker svar på.


  • #4   11. sep 2013 De emner jeg har oplevet har helt sikkert ikke overtrådt nogle regler. Men klart; hvis der er udhængning, annoncering, stødende sprog eller lignende, så skal de selvfølgelig fjernes smiley

  • #5   11. sep 2013 Stald Revsgaard: Tænkt eksempel: TS spørger om hvilke sporer hun skal bruge for at hesten bruger bagparten korrekt. Der er sat et billede ind af en hest der går med en sadel der er alt for lang til dens ryg=kan ikke bruge sig ordentligt.
    Man kan derfor ikke svare på det eksplicitte spørgsmål TS stiller (hvilke sporer), men det implicitte (hvordan får jeg min hest til at bruge bagparten korrekt).
    Så er det da irriterende hvis emnet bliver slettet, hvis man på en konstruktiv og positiv måde prøver at hjælpe....især fordi man bruger tid og energi på at formulere sig ordentligt, og nogle gange også checker personens profil for at finde noget positivt at sige om hesten, dens udvikling e.l.


  • #6   11. sep 2013
    Det sker bare :o). Syntes det burde ændres - ikke til HN hvor man slet ikke kan slette, men at man kan få emnet slettet af en HA'er hvis der er en god grund til det. Fx folk der sviner til, stødende indhold, udhængning, man fortryder det ( ikke noget man kan få emnet slettet af 117 gange på et år - måske tre gange fx ).

    Men det med at kunne slette emner som det passer en, også selvom man kun kan et om dagen. Det burde ikke kunne ske.

    I det her emner snakkes der jo aldrig om dem der er skrevet pænt - ind imellem skriver 2-3 personer grimt, men resten holder tonen pænt.
    Det er altså emner, hvor trådstarter vælger og slette uanset hvor pænt der er skrevet, blot fordi man ikke lige bliver klappet på ryggen.


  • #7   11. sep 2013 Hæh, så må vi hellere være søde smiley
    Ja, det kan desværre tilsyneladende godt være rigtigt, jeg synes dog, at det er noget arrogant og selvoptaget tilgang - altså det, at folk tager det som et personligt angreb, hvis man ikke er enig med vedkommende. Det er også ret trist at nogle af dem, der gør sådan, faktisk ikke er børn.
    Jeg ved ikke helt, hvordan jeg synes det burde være, for jeg kan godt se, at slette-funktionen er dum i denne sammenhæng, men jeg har selv været glad for den, da jeg har haft oprettet og deltaget i emner, hvor man ved at Google mit navn, kunne finde frem til dem, så dem har jeg brugt mange dage på at slette smiley


  • #8   11. sep 2013 Jeg sletter indlæggene når de bliver til heftige debatter og mudderkastning.
    Men ja det er så mega træls når man har brugt 48 år på at skrive et lang og detaljeret svar og folk så bare vælger at slette forumsne.



  • #9   11. sep 2013 Præcis, Katrine.
    Jeg synes også det er synd at mange af de emner der bliver slettet er dem der burde blive stående, da de ofte udtrykker en generel misforståelse, f.eks. at heste kan være frække, som jeg synes det er vigtigt at få ryddet af vejen, og det gør man kun gennem åben debat og påvirkning af de unge (og nogle gange de gamle, har da selv måttet korrigere min holdning, bl.a. pga. indslag her og på HN) smiley


  • #10   11. sep 2013 Det er træls ja. Men hvis de bliver svinet eller lign kan jeg godt forstå dem.

    Personligt sletter jeg alle mine emner en efter en med tiden.
    Og opretter jeg et emne hvor jeg udelukkende møder modstand, sletter jeg også, for det kan jeg simpelthen ikke magte eller bruge til noget.


  • #11   11. sep 2013 Krikken, jeg vil gerne vide, hvordan man får slettet noget på HN, hvis man fortryder noget man har skrevet for mange år siden, for de nægter hårdnakket at slette mit emne.

  • #12   11. sep 2013
    Det kan man nemlig ikke :o). Derfor ville jeg en mellemting imellem det på HN og det på HG ;o).

    På HN er de kølige, alle emner bliver stående. Eneste der kan ske er at en HA'er kan fryse det så vidt jeg har forstået, har sjældent oplevet noget slettet.


  • #13   11. sep 2013 Krikken, lol ja okay, enten er jeg træt, mangler mine briller eller har en for lille skærm til at læse, hvad du skriver smiley

  • #16   11. sep 2013 Personen der sletter sit emne, må vel føle sig trådt på, ramt, bliver snakket grimt til eller noget lignende. Hvorfor skulle man ellers slette emnet?
    Synes ikke det er nogen skam at slette emnerne, for folk herinde er alligevel så gode til at finde gamle emner frem og bruge det mod personen. Det er jo ikke rart? Faktisk synes jeg man burde kunne slette så mange emner, som man har lyst til smiley
    Vi kender jo ikke grunden til at de sletter emnet, og vi ser det ikke fra deres synsvinkel.


  • #17   11. sep 2013
    Dixie - den har jeg heller aldrig forstået. Folk der stiller spørgsmål eller kommer med konstruktiv kritik - det er forfærdenligt, tænk hvis man fandt ud af at der er huller i ens træning/argumentation eller andet.


  • #19   11. sep 2013 Hoppedullen: Netop smiley
    Det var også det jeg mente med mit indlæg til Stald Revsgaard om eksplicit og implicit spørgsmål, men fik åbenbart ikke forklaret godt nok, så tak for eksemplet smiley
    Nogle folk virker bare ikke interesseret i at blive modsagt/kan ikke forsvare deres holdning, og det synes jeg er rigtig synd at de tråde forsvinder, da jeg tror andre virkelig kunne lære af dem (så længe de er formuleret pænt og konstruktivt).


  • #21   11. sep 2013 Ok, så misforstod jeg smiley
    Men uanset, så er det jo altid godt med eksempler, det tydeliggør virkelig en pointe, så takker stadigvæk smiley


  • #23   11. sep 2013 Jeg har da selv en tråd hvor jeg ikke helt følte at folk forstod hvad mit problem helt konkret var, men den er da ikke slettet, og jeg må jo så bare erkende at folk ikke ved lige så meget om situationen som jeg (der oplevede den, så det giver sig selv at jeg ved lidt mere om den end andre der ikke var til stede), at jeg valgte at bruge et ord som i min optik betød een ting, men kunne tolkes på en anden måde, at jeg ikke fik alle væsentlige informationer med og at situationen kan tolkes på mange måder, og måske er een af dem den rigtige (og det behøver ikke være min, selvom det ville være rart ;D ). Den bliver stående, for måske kan andre bruge den til noget, og det er det samme jeg ønsker med andre tråde hvor TS ikke får de rygklapperindlæg de (tror) de vil have.
    Bortset fra det; hvis man har et problem, hvad kan man så bruge til at alle siger man gør det rigtige!? Det løser jo ikke problemet smiley


  • #24   11. sep 2013 Ja, det er da pokkers ærgerligt at gode råd skal gå tabt, fordi folk ikke kan tåle, at andre ikke er enige med dem.

    At folk altid kommer med en masse forklaringer der ikke "holder sig til emnet", synes jeg også ret hurtigt man lærer noget af, altså nu mener jeg ikke ignorante mennesker, der ikke vil indse, at det at biddet ikke virker, kan have forskellige årsager såsom dårlig ridning. Jeg har i hvert fald efterhånden lært, at det er en god ide, at give alle informationer, der kan være væsentlige fra start, så sikrer man i højere grad, at alle har en "lige" baggrund, og ikke konkluderer noget ud fra noget, der ikke står. Det lader også til, at det bl.a. er det du fandt ud af ved dit indlæg, Camilla smiley Men man kan godt lidt frygte, at dem der sletter ikke lærer så meget andet end, at HG er et farligt sted, hvor man ikke skal spørge om hjælp.


  • #27   11. sep 2013 Hoppedullen: Jo dit svar med om tænderne er tjekket, syntes jeg er fin, for det kunne jo være ts ikke vidste at det kunne være tænderne, og ikke biddet. Til gengæld syntes jeg faktisk det til tider kan være lidt træls, i sådanne tråde, med råd om bid, når folk begynder med at man bare skal ha noget undervisning, og det ikke er vejen frem med et andet bid, osv. som sjældent bliver skrevet helt pænt. For der syntes jeg hurtigt at dem der svarer kommer til at virker som om de tror de er bedre en andre. hvis du forstår?
    Så tror måske det kommer an på hvad man giver af "råd", og selvfølgelig hvordan man skriver det.

    Med hensyn til at slette tråde/svar, syntes jeg egentlig det er rart. Fx var der en igår, som skrev omkring lån osv. der svarer jeg, og kunne senere godt finde på at slette svaret, da jeg svarer for at hjælpe ts, men måske ikke er interesseret i at lade oplysningerne blive fremme for alle og en hver. (har dog ikke fået slettet svaret, men det så en helt anden ting)

    Jeg har også haft en tråd, hvor jeg bad om råd til en annonce. Jeg læser svarene, og svarer også retur, og takker også for rådende, hvor efter jeg senere sletter tråden, da jeg havde fået lidt svar og råd til inspiration, jeg søgte (mest inspirationen), og der i ½ døgn eller lign ikke var kommet flere svar. Var egentlig bare for at få noget inspiration, og så eller ikke en tråd jeg havde lyst/behov til at have liggende.


  • #28   12. sep 2013 jeg ka til dels godt forstå at folk vægler at slette . for vis man har et problem af en eller andet art . kommer der en svabe at den skal til kioprakter den har dårlig ryg har du fået den dyrlæge tjekket for ellers er du godt nok en ringe person der bare ik elsker din hest og det er jo ik kun en der skriver det næ nej man skulle tro der gik en sms storm igang også bliver der bare vold kørt på det person el dens emne . el at heste skulle aflives . det er der ingen mensker el dyr der har fortjent .
    så forstår det godt og vis persone siger at den har været gennem dyrlæge kioroprakter så er det ens behandler der er noget galt med eller dig som person har faktis engang læste en der skrev at persone ik burde have hest og nøjes med at holde en cykel . når så mange skriver det så gør det bare noget ved folk .
    så vil jeg også slette emner smiley


  • #31   12. sep 2013 Hoppedullen, kommer altså til at sige det samme til dig. "læs nu det hele"
    Jeg giver dig jo ret, og svarer på spørgsmålet, om ikke det lige er til højre benet at spørge til tænder.

    Giver dig jo netop ret, og siger jo netop at ved den slags råd syntes jeg det er ok at fravige ts indlæg en smule.

    Og som jeg jo netop skriver, tror jeg det kommer an på tonen, og hvilke råd man giver. Fx ved bid tråde, får folk tit at vide de skal lære at ride, og at man kan ride sig ud af alt, osv. og folk skriver sjældent disse svar særlig pænt. Faktisk syntes jeg mange af disse svar, kan bruges til at fremhæve dem selv som de gode, og ts som den onde, der ikke burde ha med hest at gøre (groft skåret ud)


Kommentér på:
Slette emner når man ikke får de svar man ønsker :(

Annonce