{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opvaskemaskine, vand ind og ud problemer. 900 kr.
  • Grundig flytterengøring 2.000 kr.
  • Airbnb rengøring 800 kr.
  • Dele af skab skal fjernes / skæres væk 650 kr.
  • Jeg skal have samlet en gasgrill 950 kr.
  • Fraflytningsrengøring og oprydning ude og inde 5.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  erfaring med 4horses rocky dækkenet??
  • #1   4. okt 2013 nej men det ser eller ret lækkert ud i pasform, men kender ikke kvaliteten. Er det meget billigt - for pris og kvalitet hænger ofte sammen på dækkener, mht åndbarhed osv.

• #2   4. okt 2013 Kvaliteten er super god!

• #5   4. okt 2013 Det lyder da til at jeg roligt kan købe det smiley er det nogle som er bekendt med hvordan str er på dette dækken ? Ligner det Rambo, amigo osv i str eller er de små i str ?

• #6   4. okt 2013 Jeg har ikke den model, men jeg har 2 stk. 4horse dækner af vinter typen.
    - Jeg er meget tilfreds med mine, de har lagt rigtig godt.

Dog bruger mine heste normalt str. 145 men dæknerne jeg har fra 4horse er 155 og de passer dem perfekt, så dem jeg har er små i størrelsen.

Nu ved jeg jo hvad hest du har trine, og din vil slet ikke kunne passe den 155 jeg har smiley Men du må jo prøve dig frem smiley

• #7   4. okt 2013 Det jeg har er ret normalt i størrelsen synes jeg. Min bruger 135 - lidt til den smalle side, og hendes er en anelse for stort i 135. Så det er som det plejer at være. De er lidt brede, men kan spændes godt ind.

• #9   17. jan 2014 Jeg brugte det her forum, da jeg skulle beslutte mig for at købe det. Nu vil jeg bare gerne dele min erfaring og sige, at dækkenet passer super godt - virker til at være fed kvalitet. Indtil nu er jeg rigtig glad for det!!

profilbillede
Kommentér på:
erfaring med 4horses rocky dækkenet??

Annonce