{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Join mig på StarStables!! {{forumTopicSubject}}

2 år gammelt spil, basseret på online-gaming, i stil med World of Warcraft. Spillet hedder StarStables, og det sveske firma bag ideen kalder det World of Horsecraft. Spillet er basseret på en hel verden, med en masse store gårde, og mindre landsteder, hvor man starter ud med sin hest og rytter, og skal derefter ride rundt og hjælpe alle for at blive bedre. Der er en masse forskellige løbs/terrænbaner m.m.
Man har sin egen stald hvor man maks kan ha 10 heste pt.
Hvis man skal ha det sjovt i spillet koster det selvfølgelig penge, ligesom alt andet. 44kr om måneden, så er man StarRider, og hesten kan så springe, og man har adgang til "hele verden".
Man kan købe forskellige heste derinde ud over starthesten. De er væsentlige smukkere, og her er det Frieseren og Andalusia'en der er mest populær. Man kan også købe ponyer og mange andre heste.
Udstyr og heste koster StarCoins, som man køber for rigtige penge. Ligesom pas . Man får 500 for 10 Euro.

Det er meget fangene, for personer i alle aldre, jeg er selv 25 smiley
Så join mig da lige smiley - Det er langt bedre end howrse hvis i spørger mig, og billigere at være afhængig af!

SPILLET KAN ENDNU IKKE SPILLES PÅ EN MAC!

http://www.starstable.com/en/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Join mig på StarStables!!
Kommentér på:
Join mig på StarStables!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce